☎ تلفن مشاوره: (۴) ۳۶۲۰۴۷۵۱ -۰۳۱
Menu
خانه » خطاهای شایع در ویتایگر » خطا ها و عیب یابی پورتال مشتریان نرم افزار CRM ویتایگر

خطا ها و عیب یابی پورتال مشتریان نرم افزار CRM ویتایگر

راهنمای پورتال مشتریان نرم افزار CRM ویتایگر

پورتال مشتریان نرم افزار CRM ویتاگر، افزونه بسیار خوبی در نرم افزار ویتایگر می باشد که به کمک آن می توانید با مشتریان خود ارتباط دوطرفه با کمترین هزینه برقرار کنید تا مشتری بتوانید خدمات مورد نیاز خود را بصورت سلف سرویس دریافت نماید. اما موارد فراوانی وجود دارد که می تواند در خلال فرایند نصب و تنظیمات موجب بروز اشتباهاتی شود. برخی از آنها از سمت کاربر می باشد و برخی دیگر از سمت سرور می باشد.

“لطفاً نام کاربری و رمز عبور معتبری وارد کنید”

این پیام به دو دلیل ایجاد می شود:
شما رمز عبور را کپی کرده اید و رمز عبور شامل کاراکتر های خاصی در کلیپ برد شما می باشد. برای جلوگیری از آن نام کاربری و رمز عبور خود را بصورت دستی وارد کنید.
رمز عبور صحیح نمی باشد، شما می توانید مستقیما از پایگاه داده نام کاربری یا رمز عبور را جستجو کنید. این اطلاعات در جدول  ‘vtiger_portalinfo‘ نمایش داده شده است.

“نمی توانید به سرور متصل شوید. لطفاً با مدیر سیستم تماس بگیرید.”

این پیام یکی از موارد شایع موجود در پورتال خویش خدمتی مشتریان نرم افزار CRM ویتایگر می باشد که ممکن است به چند دلیل با این مشکل مواجهه شده باشید:
۱٫افزونه PHP Soap
ابتدا اطمینان حاصل کنید که افزونه PHP Soap نصب شده باشد. توجه داشته باشید که حتما باید افزونه نصب شده باشد، در صورتی که این افزونه نصب نشده باشد، پورتال مشتریان نرم افزار CRM ویتایگر کار نمی کند. می توانید با جستجو در فایل phpinfo.php بررسی کنید که آیا این افزونه نصب شده است یا نه. اگر در هاست مشترک (Shared Hosting) هستید با ارائه دهنده سرویس هاست خود ارتباط برقرار کنید و از فعال بودن آن مطمئن شوید.

“مسیر سرور معتبر نمی باشد.”

پیام خطای “نمی توانید به سرور متصل شوید. لطفاً با مدیر سیستم تماس بگیرید.”
این امر به دلیل ناسازگاری در   $Server_Path(PortalConfig.php) و  $site_URL(config.inc.php) می باشد. به راهنمای تنظیمات و پیکر بندی پورتال مشتریان نرم افزار CRM ویتایگر نگاهی بیاندازید و مطمئن شوید که متغییرها به شرح زیر تنظیم شده باشند:

$Server_Path =”http://portal.parsvtiger.com”;

$Authenticate_Path = “http://portal.parsvtiger.com”;

$PORTAL_URL = ‘http://portal.parsvtiger.com’;

$Site_URL =’ http://portal.parsvtiger.com’;

در حالی که در تلاش برای تایید از طریق SOAP می باشید ممکن است با این مشکل مواجه شوید که به شما اجازه وارد شدن را ندهد. کاری که باید دراین مورد انجام دهید، تغییر $Server_Path به IP داخلی با خارجی می باشد. آنرا اینگونه تنظیم کنید
$Server_Path =”http://192.168.10.55/vtigercrm”;

این امر به ماژول PHP SOAP این امکان را می دهد تا از IP دیگری برای اتصال به پورتال خویش خدمتی مشتریان نرم افزار CRM ویتایگر استفاده کند.

پورتال مشتریان نرم افزار crm ویتایگر
پورتال مشتریان نرم افزار crm ویتایگر

” ایمیل پورتال مشتری دریافت نشده است؟”

ایمیل پورتال مشتریان سلف سرویس نرم افزار CRM ویتایگر به وسیله گردش کار درگیر می شود. لطفا گردش کارهایتان را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که گردش کاری که ایمیل را با نام کاربری و رمز عبور ارسال می کند، حذف یا غیر فعال نشده باشد. به علاوه، باید اطمینان حاصل کنید که تنظیمات ایمیل خروجی به درستی پیکربندی شده باشد و کار کند. در غیر اینصورت مجدداً ایمیل به دست مشتری نخواهد رسید.

“بلوک جزئیات پورتال مشتریان موجود نمی باشد”

به ندرت پیش می آید که بعد از نصب نرم افزار CRM ویتایگر بلوک “جزئیات پورتال مشتری” مشاهده نشود. این فیلدها در فیلد ویرایشگر، مخفی یا غیرفعال شده است. برای نمایش این فیلدها، به تنظیمات پارس ویتایگر > ماژول ها > مخاطبین > ویرایش فیلد ها بروید، سپس هر بلوک را برای غیر فعال بودن بررسی کنید و فیلد های “کاربر پورتال”، “تاریخ شروع پشتیبانی”، “تاریخ اتمام پشتیبانی” را پیدا کنید و آنها را مجدداً فعال کنید.

“دموی پورتال مشتریان ویتایگر”

به منظور استفاده رایگان و مشاهده پورتال سلف سرویس مشتریان CRM ویتایگر، ما دموی عمومی پورتال مشتریان CRM ویتایگر را در سایت http://portal.parsvtiger.com برای شما قرار داده ایم.

همچنان مشکل دارید؟

چنانچه نمی توانید پورتال مشتریان خویش خدمتی نرم افزار CRM ویتایگر را دریافت و اجرا کنید، می توانید با بخش پشتیبانی پارس ویتایگر تماس بگیرید. ما می توانیم پورتال مشتریان نرم افزار CRM را بصورت کامل به شما ارائه دهیم.

 

بد نیست از این وبسایت نیز دیدن کنید:

در زمینه CRM ویتایگر سئوالی دارید؟

با شماره 03136204751 الی 4 تماس بگیرید و یا در انجمن پشتیبانی ویتایگر سئوال بپرسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *