☎ تلفن مشاوره: (۴) ۳۶۲۰۴۷۵۱ -۰۳۱
Menu
وجه تمایز فارسی ساز و شمسی ساز ویتایگر نسخه پارس ویتایگر

وجه تمایز فارسی ساز و شمسی ساز ویتایگر نسخه پارس ویتایگر

مواردی که قبل از تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر باید بررسی و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل نمایید. لازم به ذکر است بررسی هر یک از این موارد می تواند به شما در تصمیم گیری صحیح برای خرید نرم افزار CRM کمک نماید در نتیجه ابتدا قبل از شروع دموی نرم افزار ویتایگر فارسی نسخه ویتی فارسی را مشاهده نمایید:

فارسی سازی ویتایگر

. یکی از مشکلات احتمالی کاربران در کار کردن با نرم افزار CRM ویتایگر با زبان غیر انگلیسی، ترجمه غیر آشنا، نامفهوم و در برخی موارد بی ‌ربط کلمات در محصول تجاری CRM می باشد که حاصل استفاده از نرم افزار های ترجمه و عدم نظارت هوش انسانی در فرآیند ترجمه این عبارت ها می ‌باشد. بعنوان نمونه با بررسی و مقایسه ترجمه ها در کلیه بخش ها به ویژه ماژول های کلیدی نظیر فرصت های فروش و… در نرم افزار CRM ویتی فارسی و کلیه نرم افزارهای موجود در بازار می توان به این موارد پی برد. زیرا ترجمه اشتباه منجر به خروجی های غلط در بخش هایی نظیر قیف فروش و عارضه یابی سیستم می شود.

برای سفارش نسخه بومی ساز تجاری ویتایگر با ما تماس بگیرید:
۰۳۱-۳۶۲۰۴۷۵۱-۴

. بررسی قابلیت تغییر ترجمه‌ها توسط راهبران خود شرکت، متناسب با اصطلاحات رایج در کسب ‌و کار شرکت از طریق پنل مدیریت

. از همین رو یکی از نکات مهم وجود ترجمه صحیح، دقیق و قابل فهم می باشد به ‌نحوی ‌که استفاده کاربر از نرم افزار را تسهیل نماید. باید توجه داشت ادبیات تجاری مناسب در ترجمه علاوه بر فهم صحیح کاربران از محتواهای برنامه و استفاده صحیح از نرم‌افزار، موجب دریافت خروجی های مناسب و در نتیجه گزارش های دریافتی صحیح از سیستم می‌شود.

سیر تحول CRM
سیر تحول CRM

. بررسی خروجی صحیح pdf فاکتور و پیش فاکتور فروش به فرمت رسمی دارایی
. بررسی نمایش گزارشات سیستمی و فونت های نمودارهای سیستم بر روی داشبورد

اصلاح نمایش گزارشات سیستمی و فونت های نمودارهای
اصلاح نمایش گزارشات سیستمی و فونت های نمودارهای

بخش تقویم

. بررسی نمایش تقویم به صورت لیست در ماژول تقویم و فیلتر رویدادها و وظایف بر اساس تاریخ شمسی، میلادی یا قمری و مشاهده تغییرات

اصلاح نمایش تقویم
اصلاح نمایش تقویم

. ثبت رکورد در تقویم سیستم در تاریخ هایی مانند اواخر اردیبهشت (۲۹-۳۱)، ۳۱ تیر و یا ۳۱ شهریور و مواردی از این دست و مشاهده نتایج آن
. بررسی اعتبار سنجی فیلدها به عنوان مثال انتخاب تاریخ پایان رویداد قبل از تاریخ شروع رویداد و… و مشاهده نتایج آن
. تغییر تنظیمات تقویم در بخش مشخصات کاربری نظیر تغییر روز اول هفته، یاد آوری پاپ آپ ها و … و بررسی اعمال این تغییرات در تقویم و انتخاب کننده تاریخ در فیلد ها (DatePicker) و مشاهده نتایج آن
. ثبت مخاطب با تاریخ تولد قبل از ۱۱/۱۰/۱۳۴۸و مشاهده خروجی سیستم
. تغییر فرمت تاریخ در قسمت تنظیمات پروفایل از YYYY-MM-DD به سایر فرمت های دلخواه و مشاهده خروجی از کل سیستم و ثبت رویداد و وظیفه و مشاهده نتایج آن.
تغییر تنظیمات نمایش تقویم به فرمت ۲۴/۱۲ در قسمت داشبورد و نمایش جزییات و بررسی نمایش و بررسی صحت خروجی ها و مشاهده نتایج آن
.ساخت گزارش های آماری و نموداری از ماژول های داری فیلد تاریخ نظیر تقویم، فرصت های فروش و غیره و مشاهده خروجی گزارش ها در نمودار ها و جداول
. بررسی گزارش ها و گردش کارهای زمان بندی شده سالانه و غیره و تست عملکرد صحیح و مشاهده نتایج آن
.بررسی گزارش ها، گردش کارها و فیلتر ها در مواردی که شروط مرتبط با تاریخ گذاشته می شود و مشاهده نتایج آن
. بررسی امکان تغییر بین چند تاریخ شمسی، قمری و میلادی به انتخاب کاربر به صورت همزمان و مشاهده نتایج آن
. اتصال نرم افزار CRM ویتایگر به نرم افزارهای جانبی مانند outlook، اپلیکیشن موبایل، تقویم گوگل و بررسی همگام سازی و تبادل صحیح اطلاعات و مشاهده نتایج آن
. بررسی خروجی تقویم در خروجی های سیستم نظیر اکسل و PDF و مشاهده نتایج آن
. بررسی عملکرد سیستم با نصب ماژول های جدید دارای فیلد های تقویم

امنیت سیستم

امنیت CRM ویتایگر
امنیت CRM ویتایگر

یکی از مهمترین پارامترهای هر سیستم امنیت داده ها و اطلاعات می باشد. لذا پیش از انتخاب هر نرم افزار باید این مورد به دقت بررسی شود تا از هرگونه ضرر و زیان احتمالی جلوگیری شود.
. بررسی افزونه های امنیتی برای جلوگیری از حملات ddos،SQL Injection، اسپم و پروکسی
. بررسی افزونه های امنیتی برای جلوگیری از ورود غیر مجاز (BruteForce)
. بررسی افزونه های امنیتی جهت ورود دو مرحله ای
. بررسی افزونه های مدیریت کاربران پورتال مشترکین
. بررسی قابلیت ردیابی فعالیت های سیستم (Mod Tracker)

سفارشی سازی و استودیو

با توجه به اهمیت بخش تنظیمات CRM بعنوان پیشران توسعه استراتژی های مدیریت سازمان و یک بخش توانمند ساز برای توسعه سایر زیر سیستم ها و ماژول های نرم افزار، لازم است توجه ویژه‌ای جهت چک کردن، بررسی و مقایسه این بخش در نرم افزارهای CRM ویتی فارسی و سایر نرم افزار های موجود در بازار قبل از خرید داشته باشید.
. بررسی قابلیت های سفارشی سازی نظیر سفارشی سازی بلاک ها و فیلد ها
. بررسی قابلیت ایجاد ماژول های جدید از طریق CRM
. بررسی مدیریت ویرایش فیلتر های پیش فرض سیستم
. امکان تغییر در ترجمه متون سیستم
. ایجاد فیلد های مرتبط بین ماژول های سیستم
. ….