crm-productivity
نرم افزار CRM
، بهره بری فرآیند فروش، بازاریابی و تیم پشتیبانی یک کسب و کار را با متمرکز کردن داده ها، فراهم کردن دیدگاه کاملی در مورد سوابق مشتریان، خودکار کردن فعالیت ها، یکپارچه سازی، و غیره افزایش می دهد. در اینجا ۵ نکته آسان ولی سودآور برای بهبود کارایی تیم شما در زمان استفاده از نرم افزار CRM ویتایگر پیشنهاد میکنیم:

  • افزایش اعلام وضعیت ایمیل ها به کمک Autorespondrs در نرم افزار CRM ویتایگر:
    روز گذشته، مشتری که به مدت ۸ ماه با ما در تماس بود سوال کرد که چگونه میتواند پیگیری ایمیل را بر اساس اعلام وضعیت دریافت کننده(engagement) در اولین ایمیل ها بصورت خودکار اعمال کند. مشخصاً، او می خواست تنها آن کاربرانی که بر روی لینک محصول تعبیه شده در کمپین ایمیل کلیک کرده اند، دو روز بعد، ایمیل دوم که شامل تخفیف آن محصول می باشد را دریافت کنند. او می خواست آنهایی که بر روی این لینک کلیک نکرده اند، ایمیل ترغیب سرنخ فروش دیگری برای آنان ارسال شود. ما به ایشان Vtiger’s autoresponder را یادآوری کردیم، که ایمیل های مناسبتی را براساس اعلام وضعیت ایمیل قبلی، مانند کلیک بر روی لینک، یا داده های خاصی، مانند فرارسیدن تولد یک مشتری را ارسال می کند. چه در حال تلاش برای بدست آوردن یک مشتری باشید، چه ۱۰۰۰ مشتری، autoresponder را به مجموعه ابزارهای خود اضافه کنید تا در مورد تعامل داشتن با مشتریان از طریق پیام درست در زمان درست اطمینان حاصل نمایید.
  • پیگیری صورت حساب های سررسیده، و درخواست و پیگیری پرداخت ها با ماژول پرداخت ها ویتایگر(Payments module)
    ماژول پرداخت ها در ویتایگر پیگیری مطالبات صورتحساب ها، درخواست پرداخت ها، و اعمال آنها در فاکتورها را راحت و ساده کرده است. اگر شما یک قراراداد ۳۰میلیونی بسته اید، و مشتری شما می خواهد آنرا در چهار قسط در طول دو ماه پرداخت کند، می توانید از ماژول پرداخت ها در نرم افزار CRM ویتایگر استفاده کنید و درخواست های پرداخت را از طریق سایر درگاه های پرداخت عضو شتاب ارسال نمایید.  تمام پرداخت هایی که توسط مشتری تعیین شده است، بطور خودکار در فاکتورهای مربوطه اعمال می شود، و نشان می دهد که مقدار باقیمانده تسویه شده است یا خیر.
  • تگ کردن رکوردها با کلمات کلیدی با استفاده از Tag Cloud ویتایگر برای پیدا کردن آسانتر رکوردهاTag cloudها به کاربران نرم افزار CRM ویتایگر کمک می کنند تا بعد دلخواهی از طبقه بندی رکورد CRM اضافه کنند. Tag cloud ها به کاربران اجازه می دهند تا رکوردها را با هر کلمه ای برچسب بزنند، و سپس جستجوهایی را اعمال کنند که رکوردها را از تمام ماژول ها در نرم افزارCRM ویتایگر جمع آوری کنند، بر خلاف custom filterها که تنها یک ماژول تکی را جستجو می کنند.
  • ایجاد لیست ها با استفاده از Custom Filters(فیلتر مشتریان)ویتایگر در جهت شناسایی و سازمان دهی رکوردها بر اساس شرایط بخش custom filters لیست فیلتر شده ای از رکوردهایی را ایجاد می کند که با شرایط ویژه ای مانند آنچه در بالا گفته شده است، سازگار می باشد. این فیلترها می توانند ذخیره شوند، و این لیست ها می توانند تنها برای نمایش اطلاعات رکوردهایی که برای شما اهمیت دارد، ویرایش شوند.
  • ذخیره دسته بندی قیمت ها برای محصولات و خدمات با استفاده از Price Books ویتایگر

    برای داشتن حداکثر مقدار سوددهی، کسب و کارها اغلب روش های قیمت گذاری متفاوتی را بر اساس زنجیره تامین و عوامل بازار اعمال می کنند. زیرا هزینه های مواد خام و ارسال گاهی اوقات متفاوت می باشند، و مشتریان اغلب انتظار دارند که مقادیر متفاوتی را بر اساس منطقه خود، تاریخ، یا سایر عوامل قابل گروه بندی متحمل شوند. به عنوان مثال، اگر محصولات در منطقه ای به فروش می رسد که دسترسی بازار به رقبا کاهش یافته است، ممکن است با قیمتی بیشتر از قیمت واقعی فروخته شوند. یک تیم فروش می تواند قیمت های متفاوتی را توسط تطبیق قیمت دلخواه برای هر موقعیت فروش اعمال کند. Price book ویتایگر شامل لیست قیمت های سفارشی سازی شده برای تمام محصولات و خدمات می باشند، و می توانند در زمان ایجاد قیمت های تقریبی یا فاکتورها استفاده شود. شما می توانید لیستی برای مشتریان داخلی و خارجی، یا برای محصولات فروخته شده به عمده فروشان یا فروش مستقیم به مشتریان داشته باشید. با این روش شما می توانید مطمئن شوید که نمایندگان فروش شما همواره قیمت گذاری بهینه ای را ارائه می دهند.

    برای یادگیری بیشتر در مورد نحوه استفاده از ویژگی های قدرتمند نرم افزار CRM ویتایگر در جهت افزایش بهره وری تیم خود و رضایت مشتریان با ما تماس بگیرید.

مشاهده دموی رایگان ویتایگر