فیلم آموزشی ویتایگر

در سومین قسمت از سری فیلم های آموزشی ویتایگر ویدئوی آموزشی قسمت کمپین تبلیغاتی را برای شما آماده کردیم.

کمپین چیست؟

کمپین در لغت به معنی مبارزه، کارزار و هماورد است. کمپین شامل مجموعه فعالیت‌های هدفمندی است که قبلاً مهندسی‌شده و با دقت اجرا و پیگیری می‌شود.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی یا Advertising Campaign که در زبان فارسی ” برنامه جامع تبلیغاتی ” ترجمه شده و به مجموعه‌ای از برنامه‌های مستقل، اما هماهنگ تبلیغاتی، رسانه‌ای، پیشبردی و روابط عمومی در مورد یک کالا، خدمت یا بنگاه اقتصادی در رسانه‌های مختلف صوتی، تصویری، چاپی و محیطی می گویند که با یک محتوا و مضمون مشترک، اما با پیام‌های متنوع و گوناگون در یک دوره زمانی معین و با بودجه‌ای مشخص برای دستیابی به هدف‌های کمی و کیفی معین طراحی و اجرا می‌گردد.
پیرامون بحث تبلیغات مدیران به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول مدیرانی که به تبلیغات بسیار علاقه مند هستند و دسته دوم مدیرانی که از تبلیغات و کمپین ها پرهیز می کنند. در اکثر مواقع این دو رویکرد به دلیل کسب تجربه از تبلیغات گذشته بوده است. که این تجربه ی مدیران عامل شرکت ها معمولاً ناشی از خلاقیت یکی از اطرافیان آن ها بوده است. از نظر محققان و اعضای هیئت علمی پارک بازاریابی ایران تبلیغات تنها خلاقیت نیست بلکه ابزاریست به منظور فروش محصولات و بایستی دارای استانداردهایی در بخش های مختلف باشد.

بنابر این طراحی کاتالوگ و تبلیغات، موضوعی فراتر از هنر است. هدف تبلیغات تنها اظهار حقایق در مورد کالا نیست بلکه هدف، فروش راه حل یک رویاست. چند درصد تبلیغات شما در راستای راه حل یک رویا بوده است.

هر چند اعتقاد اعضای هیئت علمی پارک بازاریابی ایران بر این موضوع استوار است که بهترین تبلیغات توسط مشتری راضی و خشنود صورت می پذیرد و هر قدر وفاداری مشتریان افزایش یابد، پول کمتری باید برای تبلیغات هزینه شود.

کمپین تبلیغاتی ، چیزی است که در اکثر مواقع معیارهای دقیق برای ارزیابی اثربخشی آن وجود ندارد یا کمتر به کار گرفته می‌شود.

در روند پیاده سازی و اجرای کمپین تبلیغاتی باید به موارد متعددی توجه گردد از جمله مهم ترین های آن زمان اجرای کمپین و مکان اجرا می باشد. در نظر داشته باشید که همه انواع تبلیغاتی که در برنامه جامع تبلیغات یا همان کمپین تبلیغات آورده می شود، باید به صورت توأم و طبق برنامه مشخص شده، اجرا شوند. این هماهنگی حتی باید با مدیر برند شرکت نیز هماهنگ باشد در غیر اینصورت نمی توان از نتایج آن به صورت کامل بهره برد.

در فیلم آموزشی کمپین تبلیغاتی خواهیم آموخت

چگونه در ویتایگر کمپین تبلیغاتی بسازیم؟

چگونه در ویتایگر برای کمپین تبلیغاتی خود انتظارات و هزینه ها را ثبت کنیم؟

چگونه در ویتایگر برای کمپین تبلیغاتی خود وظیفه ، رویداد و فعالیت ثبت کنیم؟

چگونه منبع سرنخ مخاطب و یا سازمانی را به کمپین تبلیغاتی ارتباط دهیم؟

و…

مشاهده فیلم آموزشی کمپین تبلیغاتی ویتایگر

مشاهده دموی رایگان ویتایگر