تلفن مشاوره: (4)36204751-031
Menu
خانه » تیکت ها

تیکت ها

تیکت چیست؟

چگونه به شکلی دستی یک تیکت بسازم؟

چگونه با اطلاعات پایه ای فوراً یک تیکت بسازم؟

چگونه با تیکتها کار کنم؟

چگونه مشتریان را با ایمیلهای خودکار بروزرسانی کنم؟

چگونه تیکتها را وارد کنم؟

چگونه رکوردهای تیکتهای خود را مدیریت کنم؟

چگونه تیکتها را استخراج کنم؟

تیکت چیست؟

تیکتها درخواستهای پشتیبانی می باشند که پس از فروش توسط مشتریان شما ایجاد می شوند. این بخش به تیم شما انعطاف پذیری در ساخت، ارتباط، ویرایش و بستن تیکت پس از اینکه راه حل مناسب به مشتری ارائه شد را می دهد.

ساخت دستی تیکت

شما می توانید تیکت را به طور دستی از ماژول تیکت وارد کنید. این روش زمانی به کار می آید که شما باید اطلاعات تیکت را شخصاً وارد کنید.

مراحل ساخت تیکت به شکل دستی:

  1. در تب تیکت بر روی دکمۀ “افزودن تیکت” کلیک کنید.
  2. در نمای “افزودن تیکت جدید” اطلاعات تیکت را وارد کنید.
  3. بر روی “ذخیره” کلیک کنید.

افزودن سریع تیکت

چنانچه فرصت کافی در اختیار شما نباشد، شما می توانید جزئیات اصلی ثبت تیکت را از طریق “افزودن سریع تیکت” وارد کنید.

مراحل افزودن سریع تیکت:

  1. بر روی آیکون (+) در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.
  2. بر روی “تیکت” کلیک کنید.
  3. در نمای “افزودن تیکت جدید” اطلاعات تیکت را وارد کنید.
  4. بر روی “ذخیره” کلیک کنید.

شروع

تیکت راه بسیار خوبی برای رسیدگی به مشکلات است. ممکن است بخواهید موردی در ارتباط با محصولات، مخاطبین یا یک سازمان ایجاد کنید، اینکار از طریق ساخت تیکت جدید یا ویرایش تیکت موجود امکان پذیر است. تیکتها بطور خودکار به کاربری که آنها را ایجاد کرده است تخصیص داده می شوند. اگر شما شخص مورد نظر نیستید می توانید از طریق فیلد “مرتبط با” به آسانی آن را به تیم داخلی تخصیص دهید. شما می توانید مراحل کاری یک تیکت را از طریف فیلد “وضعیت” در تب تیکت مشاهده کنید. جهت ارتباط با مشتریان خود می توانید به گفتگو بپردازید. لازم به ذکر است که این گفتگوها به ترتیب وقوع دسته بندی می شوند.

ایمیلهای اطلاعیه خودکار

ایمیلهای اطلاعیه به کاربران تخصیص یافته و برای اشخاص و سازمانهای مرتبط ارسال می گردند. تذکرات زمانی ارسال می گردند که تیکتها بسته، گفتگوها مبادله یا وضعیت به “بسته” تغییر یابد. این ایمیلها در جریانهای کاری پیکر بندی می شوند.

وارد کردن تیکت از فایلهای موجود

وی تایگر سی آر ام از ورود تیکت از منابع بیرونی مانند فایلهای cvs و vcf پشتیبانی می کند. این نکته ضمن صرفه جویی در زمان، باعث سهولت کار برای تیم های فروش در هنگام ورود حجم بالای اطلاعات خواهد شد.

اطلاعات بیشتر

مدیریت تیکتها

لیست کارهایی که می توانید بر روی رکوردها در صفحۀ خانگی تیکتها انجام دهید:

  1. برای دسته بندی رکوردها مطابق نیازهای خود فیلترهای جدید بسازید. شما می توانید جستجوی خود را به ستونها و معیار جستجوی انتخاب شده محدود کنید.
  2. برای انجام اعمالی مانند ویرایش و پاک کردن بر روی دکمۀ “عملیات” کلیک کنید.
  3. برای پیکربندی فیلدها و شخصی سازی آرایش فیلدها از طریق ویرایشگر فیلدها بر روی آیکون “تنظیمات” %image_alt% و سپس بر روی “ویرایش فیلد” کلیک کنید.
  4. برای مشاهده/ ساخت دستورکار در تیکتها بر روی آیکون “تنظیمات” %image_alt% و سپس بر روی “ویرایش دستورکار” کلیک کنید.
  5. برای اصلاح مقادیر مقادیر انتخاب شونده از طریق ویرایشگر فیلدها بر روی آیکون “تنظیمات” %image_alt% و سپس بر روی“ویرایش مقادیر انتخاب شونده” کلیک کنید.
  6. رکوردهای مورد نظر را جستجو کنید.

لیست کارهایی که می توانید در نمای تفصیلی رکورد تیکت انجام دهید:

  1. برای اصلاح محتوای موجود بر روی دکمۀ “ویرایش” کلیک کنید.
  2. برای پاک کردن رکورد تیکت موجود در بخش “بیشتر” بر روی “حذف تیکت”کلیک کنید.
  3. برای کپی کردن رکورد تیکت موجود در بخش “بیشتر” بر روی “ایجادکپی” کلیک کنید.
  4. برای ایجاد سوال متداول در بخش “بیشتر” بر روی “تبدیل به سوال متداول” کلیک کنید.

استخراج تیکتها در منبع بیرونی

هرگاه اطلاعات خود را در یک صفحۀ گسترده بخواهید، همان لحظه می توانید رکوردهای تیکت خود را استخراج کنید.

مراحل استخراج اطلاعات شما:

  1. بر روی تب “تیکت” کلیک کنید.
  2. در بخش “عملیات” بر روی دکمۀ “خروجی اطلاعات به فایل” کلیک کنید.
  3. در صفحۀ استخراج رکوردها، گزینه های زیر را خواهید دید.
خروجی از رکوردهای انتخاب شدهبرای استخراج دادۀ انتخاب شده در نمای لیستی بر روی دکمۀ رادیویی کلیک کنید.
خروجی گرفتن اطلاعات در همین صفحهبرای استخراج تمام رکوردهایی که در صفحۀ کنونی نمای لیست هستند بر روی دکمۀ رادیویی کلیک کنید.
خروجی گرفتن کل اطلاعاتبرای استخراج تمام رکوردها در ماژول تیکتها بر روی دکمۀ رادیویی کلیک کنید.
  1. بر روی دکمۀ “خروجی گرفتن تیکت” کلیک کنید.

ارتباط دادن تیکتها با رکوردهای دیگر

این نمای کلی ارتباطات ماژول تیکتها با دیگر ماژول ها را نشان داده و گزارش تاریخچۀ کامل را حفظ می نماید.

شما می توانید جزئیات زیر را در ماژول تیکتها دنبال کنید:

فعالیت هابرای زمانبندی یک فعالیت
اسنادبرای ارتباط دادن اسناد موجود را رکورد تیکت مشکل
تمام رویدادها و کارهایی که تکمیل شده یا به وضعیت“نگه داشته شده” تغییر یافته اند را نشان می دهد.
خدماتبرای ارتباط دادن خدمات موجود با رکورد تیکت مشکل
پروژه هابرای ارتباط دادن پروژه های موجود با رکورد تیکت مشکل
قراردادهای خدماتبرای ارتباط دادن قراردادهای خدمات موجود و پیگیری نمونه های پشتیبانی مشتری

تبدیل ایمیل به تیکت (ایمیل های مبنی بر )

شما می توانید تبدیل کننده ایمیل ویتایگر را برای تبدیل خودکار ایمیل به تیکت پیکربندی کنید. همچنین تبدیل کننده ایمیل می تواند تیکت های موجود را در صورتی که ایمیل های ورودی دارای شناسه تیکت در قسمت موضوع باشند، به روز رسانی کند. اگر شما ایمیل ها را ساختاربندی نموده اید، همین کار باعث می شود اطلاعات اقتباس شده از متن ایمیل در فلید تیکت وارد شود.

در زمینه CRM ویتایگر سئوالی دارید؟

با شماره 03136204751 الی 4 تماس بگیرید و یا در انجمن پشتیبانی ویتایگر سئوال بپرسید
جستجوی در ویکی ویتایگر

نیاز به آموزش ویتایگر دارید؟
و یا نیاز به مشاوره دارید؟؟

کافی است با ما تماس بگیرید:
۰۳۱۳۶۲۰۴۷۵۱ الی ۴ ارتباط با ماانجمن پشتیبانی