تلفن مشاوره: (4)36204751-031
Menu
خانه » ساخت سوالات متداول از تیکتهای حل شده

ساخت سوالات متداول از تیکتهای حل شده

FAQ

سوالات متداول چیست؟

چگونه به شکل دستی سوالات متداول بسازم؟

چگونه یک تیکت مشکل را به یک سوالات متداول تبدیل کنم؟

چگونه رکوردهای سوالات متداول را مدیریت کنم؟

سوالات متداول چیست؟

سوالات متداول مانند گنجینه ای است از تمامی سؤالاتی که اغلب توسط مشتریان شما و اعضای داخلی تیم پرسیده می شود. قطعا ارائه چندین باره یک راه حل برای تیم پشتیبانی شما دشوار خواهد بود، از اینرو شما می توانید تیکتها را یا به سؤالات متداول تبدیل کنید یا سؤالات متداول جدیدی بسازید و با مشتریان خود و تیم داخلی به اشتراک بگذارید.

ساخت سوالات متداول به شکل دستی

شما می توانید جزئیات سؤالات متداول را به شکل دستی از ماژول “سوالات متداول” وارد کنید. این زمانی به کار می آید که شما می خواهید جزئیات سؤالات متداول را شخصاً وارد کنید.

مراحل ساخت رکوردهای سوالات متداول به شکل دستی

  1. در تب “سوالات متداول” بر روی دکمۀ “اضافه کردن سوالات متداول” کلیک کنید.
  2. در نمای “افزودن سوال متداول جدید” ، اطلاعات سؤال متداول را وارد کنید.
  3. بر روی “ذخیره” کلیک کنید.

 

تبدیل تیکتها

یک تیکت که با موفقیت حل شده است را می توان در صورت لزوم به یک رکورد سوال متداول تبدیل نمود. اگر مشتریان مسئلۀ یکسانی را گزارش دهند شما نیاز نیست که آنرا دوباره برطرف سازید بلکه می توانید سوال متداول مرتبط را به اشتراک بگذارید.

مراحل تبدیل یک تیکت به سؤال متداول:

  1. بر روی تب “تیکت” کلیک کنید.
  2. رکورد تیکت موجود را باز کنید.
  3. در نمای تفصیلی رکورد تیکت در بخش “بیشتر” بر روی “تبدیل به سوال متداول” کلیک کنید.

مدیریت رکوردهای سوالات متداول

لیست کارهایی که می توانید بر روی رکوردها در صفحۀ خانگی سوالات متداول انجام دهید:

  1. برای دسته بندی رکوردها مطابق نیازهای خود فیلترهای جدید بسازید. شما می توانید جستجوی خود را به ستونها و معیار جستجوی انتخاب شده محدود کنید.
  2. برای انجام اعمالی مانند ویرایش و پاک کردن بر روی دکمۀ “عملیات” کلیک کنید.
  3. برای پیکربندی فیلدها و شخصی سازی آرایش فیلدها از طریق ویرایشگر فیلدها بر روی آیکون“تنظیمات” %image_alt% و سپس بر روی “ویرایش فیلد” کلیک کنید .
  4. برای مشاهده/ ساخت دستورکار در تیکتها بر روی آیکون “تنظیمات” %image_alt% و سپس بر روی“ویرایش دستورکار” کلیک کنید .
  5. برای اصلاح مقادیر مقادیر انتخاب شونده از طریق ویرایشگر فیلدها بر روی آیکون “تنظیمات” %image_alt% و سپس بر روی “ویرایش مقادیر انتخاب شونده” کلیک کنید .
  6. رکوردهای مورد نظر را جستجو کنید.

لیست کارهایی که می توانید در نمای تفصیلی رکورد سوالات متداول انجام دهید:

  1. برای اصلاح محتوای موجود بر روی دکمۀ “ویرایش” کلیک کنید.
  2. برای پاک کردن رکورد تیکت موجود در بخش “بیشتر” بر روی “حذف تیکت” کلیک کنید.
  3. برای کپی کردن رکورد تیکت موجود در بخش “بیشتر” بر روی “ایجادکپی” کلیک کنید.

نکته: شما می توانید اسناد موجود از نمای تفصیلی رکورد سوالات متداول را به هم ارتباط دهید.

در ابزارها در ویتایگرراهنمای مدیریت در ویتایگر

در زمینه CRM ویتایگر سئوالی دارید؟

با شماره 03136204751 الی 4 تماس بگیرید و یا در انجمن پشتیبانی ویتایگر سئوال بپرسید
جستجوی در ویکی ویتایگر

نیاز به آموزش ویتایگر دارید؟
و یا نیاز به مشاوره دارید؟؟

کافی است با ما تماس بگیرید:
۰۳۱۳۶۲۰۴۷۵۱ الی ۴ ارتباط با ماانجمن پشتیبانی