تلفن مشاوره: (4)36204751-031
Menu
خانه » پرتال مشتریان

پرتال مشتریان

رتال مشتری چیست؟

چگونه دسترسی به پرتال مشتری را برای مشتریانم فراهم سازم؟

چگونه پرتال مشتری را در سرور خود تنظیم کنم؟

چگونه قالب ایمیلی که برای مشتری من فرستاده می شود را شخصی سازی کنم؟

چگونه پرتال مشتری را پیکربندی کنم؟

پرتال مشتری برای مشتریان من چیست؟

چگونه مشتریان من می توانند رمز عبور پرتال مشتری را تغییر دهند؟

چگونه مشتریان من می توانند تیکت ایجاد کنند؟

من چه رکوردهایی را می توانم با مشتریان خود به اشتراک گذارم؟

 

 

پرتال مشتری چیست؟

پرتال مشتری به شما کمک می کند تا به مشتریان خود ارزش دهید. این کانال سلف سرویس به مشتریان شما این قابلیت را می دهد که تیکت ایجاد کنند و به سؤالات متداول ارجاع داده شوند. بعلاوه شما می توانید اسناد، محصولات، فاکتورها ، پیش فاکتورها و … را به اشتراک بگذارید.

 

شروع

شما می توانید به مشتریان انتخاب شده در ماژول تماس، دسترسی به پرتال مشتری بدهید.

برای ایجاد دسترسی به پرتال مشتری چند مرحلۀ ساده را دنبال نمایید.

  1. بر روی تب “مخاطبین” کلیک کنید.
  2. در نمای ساخت رکورد “مخاطب جدید” یا نمای “ویرایش مخاطب” چک باکس کاربر پرتال را فعال کنید.
  3. تاریخ شروع پشتیبانی و پایان پشتیبانی را وارد کنید؛ مشتریان شما فقط در این بازه می توانند لاگین شوند.
  4. URL ورود در پرتال مشتری، نام کاربری و رمز عبور بطور خودکار برای مشتریان شما ایمیل می شود.

%image_alt%

توجه:

برای مشاهدۀ پلاگین درگاه مشتری، URL زیر را در نوار آدرس وارد کنید.

https://yourcompanyname.od1.vtiger.com/portal

نام شرکت خود را جایگزین yourcompanyname کنید. برای مثال اگر نام شرکت شما Pars Vtiger است، URL درگاه مشتری برای شما این خواهد بود:

نکته:

۱٫ مطمئن شوید که سرور خروجی خود را به درستی پیکربندی کرده باشید.

۲٫ اگر فیلد Email Opt Out فعال باشد، ایمیل ها به اشخاص نخواهد رسید.

۳٫ مشتریان شما فقط اگر تاریخ کنونی در بازۀ تاریخ شروع پشتیبانی و پایان پشتیبانی باشد می توانند به پرتال مشتری وارد شوند.

 

شخصی سازی قالبهای ایمیل

اگر به مشتری اجازۀ دسترسی به پرتال داده شود، یک پیام به ایمیل وی ارسال می شود. این پیام شامل قالب پیش فرض HTML می باشد که توسط وی تایگر طراحی شده است. با این وجود شما می توانید قالب ایمیل را مطابق با مشخصه های خود شخصی سازی کنید.

برای شخصی سازی قالب ایمیل چند مرحلۀ ساده را دنبال نمایید:

  1. بر روی نوار کشویی “همه” کلیک کنید.
  2. بر روی “قالب های ایمیل” کلیک کنید.
  3. بر روی قالب “جزئیات حساب کاربری مشترکین” کلیک کنید.
  4. جهت ویرایش قالب بر طبق نیازهای خود بر روی “ویرایش” کلیک کنید.
  5. پس از اصلاح بر روی “ذخیره” کلیک کنید.

نکته:

۱٫ User ID: $login_name$

۲٫ Password: $password$

۳٫ $URL$

 

پیکربندی پرتال مشتری

با تنظیمات پرتال مشتری شما می توانید مشتریانتان را قادر به مشاهدۀ ماژولها، فیلدها و داده ها کرده و یا این قابلیت را در آنها محدود سازید. بعلاوه شما می توانید گیرندۀ پیش فرض تیکت را پیکربندی کنید در نتیجه تیکتهای ایجاد شده از پرتال مشتری به کاربران انتخاب شده اختصاص داده می شود.

برای پیکربندی پلاگین درگاه مشتری چند مرحلۀ ساده را دنبال نمایید:

  1. در گوشه بالا سمت راست بر روی آیکون “دنده” %image_alt% کلیک کنید.
  2. بر روی “تنظیمات پارس ویتایگر” کلیک کنید.
  3. بر روی نوار کشویی “تنظیمات دیگر” در سمت چپ کلیک کنید.
  4. بر روی “پرتال مشتری” کلیک کنید. می توانید بر روی آیکون %image_alt% که در کنار آن است کلیک کنید تا یک میانبر به صفحۀ خانگی تنظیمات خود اضافه کنید.
  5. درگاه مشتری را مطابق با نیازهای سازمان خود تنظیم کنید.

%image_alt%

a. امکاناتصدور مجوزی برای مشتریان که کاربران انتخاب شده در ماژول ها و فیلدها در وی تایگر سی آر ام دارند.
b. پنل پیشفرضانتخاب یک کاربر تا بطور خودکار تیکتهایی که توسط مشتریان شما از طریق درگاه مشتری ایجاد شده اند را حواله دهد.
c. آدرس صفحه وبمشتریان شما در اینجا لاگین شده تا به درگاه مشتری دسترسی یابند.
d. نام ماژوللیست ماژولهایی که مشتریان شما می توانند ببینند را نمایش می دهد.
e. فعال نمودن ماژولبرای اینکه ماژول مربوطه را برای مشتریان خود مهیا سازید چک باکس را فعال کنید.
f. مشاهده کل سوابقبا انتخاب دکمۀ رادیویی با عنوان بله مشتریان شما می توانند رکوردهای مشتریان دیگر را در سازمان خود ببینند. گزینۀ نه باعث می شود مشتریان شما فقط رکوردهای خود را ببینند.
  1. بر روی ذخیره کلیک کنید.

نکته: لطفاً اطمینان حاصل کنید که هیچ کاربر ادمینی را از نوار کشویی “امکانات” انتخاب نکرده باشید.

 

دیدگاه کامپیوتر

با استفاده از جزئیاتی مانند URL درگاه مشتری، نام کاربری و رمز عبور، مشتریان شما به راحتی می توانند وارد درگاه مشتری شوند. علاوه بر این وی تایگر سی آر ام باعث می گردد که آنها از فواید زیر از طریق درگاه مشتری بهره مند گردند:

 

بازیابی رمز عبور

مشتریان شما پس از ورود موفقیت آمیز به درگاه مشتری می توانند رمز عبور مطلوب خود را تنظیم کنند. برای تغییر رمز عبور چند مرحلۀ ساده را دنبال کنید:

  1. بر روی “تنظیمات پروفایل من” ( بالا سمت چپ) کلیک کنید.
  2. در پنجرۀ گشوده شده، “تغییر رمز عبور” را انتخاب کرده و اطلاعات رمزعبور را وارد کنید.
  3. بر روی “ذخیره” کلیک کنید.

 

ایجاد تیکت

اگر مشتریان شما مشکلی در ارتباط با محصولی که از شما خریده اند داشته باشند می توانند با ساخت یک تیکت از طریق پرتال مشتری آن را گزارش دهند.

 

مدیریت تیکتها

  1. بر روی تب “تیکت ها” کلیک کنید.
  2. جهت دسته بندی تیکتها بر اساس وضعیت بر روی نوار کشویی “همه تیکت ها”
    کلیک کنید.
  3. برای جستجوی تیکتهای موجود بر روی دکمۀ “جستجو” کلیک کنید.

 

ساخت تیکت جدید

  1. برای شروع ساخت یک مورد یا موضوع جدید بر روی “افزودن تیکت” کلیک کنید.
  2. در نمای “افزودن تیکت جدید” اطلاعات لازم را وارد کنید.
  3. بر روی “ذخیره” کلیک کنید.

نکته:

 

دسترسی به رکوردهای اشتراکی

درگاه مشتری یک رسانۀ بزرگ برای اشتراک اطلاعات با مشتریانتان است بطوریکه آنها می توانند فاکتورها ، پیش فاکتورها، محصولات، اسناد، مخاطبین، سازمانها، دارایی ها و پروژه ها را مشاهده نمایند. مشتریان می توانند بطور مستقیم رکوردهای مربوط به خود یا دیگر اشخاص در همان سازمان را ببینند.

نکته:

در زمینه CRM ویتایگر سئوالی دارید؟

با شماره 03136204751 الی 4 تماس بگیرید و یا در انجمن پشتیبانی ویتایگر سئوال بپرسید
جستجوی در ویکی ویتایگر

نیاز به آموزش ویتایگر دارید؟
و یا نیاز به مشاوره دارید؟؟

کافی است با ما تماس بگیرید:
۰۳۱۳۶۲۰۴۷۵۱ الی ۴ ارتباط با ماانجمن پشتیبانی