تلفن مشاوره: (4)36204751-031
Menu
اتصال ویتایگر با Outlook
اتصال Outlook با ویتایگر – آموزش همگام سازی داده های ویتایگر و Outlook

تعدادی پلت فرم وجود دارند که داده هایشان می توانند با نرم افزار ویتایگر همگام سازی شود. یکی از مهمترین و ضروری ترین پلت فرم ها Outlook می باشد. تعداد زیادی از کسب و کارها برای نیازهای متعدد خود به Outlook وابسته هستند. در ادامه

ادامه مطلب
معرفی ماژول بررسی و ادغام موارد تکراری در ویتایگر
معرفی ماژول ویتایگر بررسی و ادغام موارد تکراری

با کار کردن در یک محیط کاری سنتی، وظایف بسیاری را همواره باید مجدداً اجرا کرد. به عنوان مثال، شما یک شرکت پزشکی را اداره می کنید و دو فروشنده شما با یک پزشک در دو زمان متفاوت ملاقات می کنند و برای یک محصول

ادامه مطلب
شکستن انزوای اداری و ایجاد همکاری بین تیم های مرتبط با مشتری
شکستن انزوای اداری و ایجاد همکاری بین تیم های مرتبط با مشتری

کسب و کارهایی با هدف غنی سازی تجربه مشتری، تمایل دارند تا حصارها و انزواهای اداری سنتی را بیش از هر زمان دیگری از بین ببرند. هنگامی که مشتری وارد یک کسب و کار می شود تا سوالی بپرسد، محصولی خریداری کند، یا پشتیبانی بگیرد،

ادامه مطلب
پروژه های مشتری محور
مدیریت پروژه در نرم افزار CRM ویتایگر

چرا باید پروژه های مشتری محور را در نرم افزار CRM مدیریت کنید
امروزه در اکثر سازمان ها، تنش بین تیم های فروش و مدیریت پروژه در حال افزایش می باشد و هر دو تیم انگشت اتهام خود را به سمت دیگری نشانه گرفته است.

ادامه مطلب
4 روش برای مرتب نگهداشتن داده های نرم افزار ویتایگر
۴ روش برای مرتب نگهداشتن داده ها در نرم افزار ویتایگر CRM

رکوردهای تکراری، ثبت ناقص داده های رکوردها، غلط املایی و از بین رفتن داده های تماس با گذشت زمان، بخش عظیمی از آنچه ما “داده های غلط” در نرم افزار CRM می نامیم را تشکیل می دهند. اگرچه ممکن است ظاهراً با اهمیت نباشند، اما

ادامه مطلب
Ccrm چیست؟

Ccrm یا customer-centric crm یعنی CRM مشتری محور. نوعی از نرم افزارCRM است که بیشتر بر ترجیحان و علایق مشتریان متمرکز است نه قدرت نفوذ و یا بزرگ و کوچک بودن یک مشتری.
این یکی از شاخه های مدیریت ارتباط با مشتری از نوع سنتی می باشد که

ادامه مطلب