Ccrm چیست؟

Ccrm یا customer-centric crm یعنی CRM مشتری محور. نوعی از نرم افزارCRM است که بیشتر بر ترجیحان و علایق مشتریان متمرکز است نه قدرت نفوذ و یا بزرگ و کوچک بودن یک مشتری. این یکی از شاخه های مدیریت ارتباط با مشتری از نوع سنتی می باشد که شانس بیشتری را برای بهبود روابط در روش نوین...

فرآیند و مسیر تکوین CRM موفق:

فرآیندها و مسیر تکوین نرم افزار CRM موفق: ??مرحله اول؛ آگاهی اگر سازمان شما به سختی می تواند مشتریان خود را در بیرون سازمان بشناسد، در مرحله اول قرار دارد. چنین سازمانی محصول گراست و دارای نظام ارزیابی و فروش خاصی است. ?گام بعدی برای چنین سازمانی، تعریف فرایندهای بازاریابی و فروش و تهیه...

ECRM چیست؟

خلاصه شده عبارت Electronic Customer Relationship Management به معنای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری است. که تمام توابع CRM را در محیط اینترنت، اینترانت و اکسترانت قابل اجرا می سازد. تفاوت های میان ECRM و CRM تفاوت عمده ی میان ECRM و CRM در موارد زیر است: نحوه ی ارتباط با مشتری در نرم...

چرا شرکتها باید از نرم افزار CRM استفاده کنند؟

این روزها همه چیز بصورت فرم های الکترونیک و بصورت برخط(online)انجام می شود. بدیهی است که دلایل مناسبی برای انجام این کارها بصورت الکترونیک وجود دارد. اطلاعاتی که به فرم های الکترونیک وارد می شود نسبت به طبقه بندی پرونده ها دارای سرعت بیشتر و دستیابی راحت تر بوده و فضای کمتری را نیز...

ویژگی کلیدی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر

نرم افزار CRM ویتایگر، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که قابلیت های فروش، بازاریابی و پشتیبانی را به همراه ابزارهای قدرتمند دیگر برای برقراری همکاری موثر و کارآمد فراهم کرده تا تجربه ای ایده آل از کار با سیستم کسب کنیم. شما با استفاده از نرم افزار CRM ویتایگر می توانید سطح فروش را افزایش...

۶ نکته برای داشتن تجربه ای بهتر از CRM ویتایگر

ویتایگر سی آر ام یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری متن باز است که دارای قابلیت هایی بیش از نیاز یک تجارت کوچک یا معمولی می باشد. این محصول با داشتن امکانات عالی و با ویژگی متنوع، کاربری آسان، دسترسی و یادگیری سریع بسیار مقرون به صرفه تر است و می توانید با پرداخت هزینه...

مشاهده دموی رایگان ویتایگر