شکستن انزوای اداری و ایجاد همکاری بین تیم های مرتبط با مشتری جولای 25, 2017

شکستن انزوای اداری و ایجاد همکاری بین تیم های مرتبط با مشتری

کسب و کارهایی با هدف غنی سازی تجربه مشتری، تمایل دارند تا حصارها و انزواهای اداری سنتی را بیش از هر زمان دیگری از بین ببرند. هنگامی که مشتری وارد یک کسب و کار می شود تا سوالی بپرسد، محصولی خریداری کند، یا پشتیبانی بگیرد، انتظار دارد که تجربه مشتری عالی به دست آورد،...

پروژه های مشتری محور ژوئن 29, 2017

مدیریت پروژه در نرم افزار CRM ویتایگر

چرا باید پروژه های مشتری محور را در نرم افزار CRM مدیریت کنید امروزه در اکثر سازمان ها، تنش بین تیم های فروش و مدیریت پروژه در حال افزایش می باشد و هر دو تیم انگشت اتهام خود را به سمت دیگری نشانه گرفته است. به عنوان مثال تیم فروش، تیم مدیریت پروژه را...

4 روش برای مرتب نگهداشتن داده های نرم افزار ویتایگر آوریل 20, 2017

۴ روش برای مرتب نگهداشتن داده ها در نرم افزار ویتایگر CRM

رکوردهای تکراری، ثبت ناقص داده های رکوردها، غلط املایی و از بین رفتن داده های تماس با گذشت زمان، بخش عظیمی از آنچه ما "داده های غلط" در نرم افزار CRM می نامیم را تشکیل می دهند. اگرچه ممکن است ظاهراً با اهمیت نباشند، اما داده های تکراری می توانند موجب پیدایش مشکلات متعدد...

پروفایل ها و نقش های ویتایگر نوامبر 22, 2016

رفع مشکل نمایش و ذخیره قوانین دسترسی پروفایل ها و نقش های CRM ویتایگر

اگر شما هم با نمایش و ذخیره قوانین دسترسی پروفایل ها و نقش های نرم افزار CRM ویتایگر مواجه شده اید ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید: ممکن است با مشکلی مربوط به ذخیره "قوانین دسترسی پروفایل ها و نقش ها" برای هر ماژول مواجه شوید.  این مسئله امری شناخته...

پورتال مشتریان نرم افزار crm نوامبر 16, 2016

خطا ها و عیب یابی پورتال مشتریان نرم افزار CRM ویتایگر

راهنمای پورتال مشتریان نرم افزار CRM ویتایگر پورتال مشتریان نرم افزار CRM ویتاگر، افزونه بسیار خوبی در نرم افزار ویتایگر می باشد که به کمک آن می توانید با مشتریان خود ارتباط دوطرفه با کمترین هزینه برقرار کنید تا مشتری بتوانید خدمات مورد نیاز خود را بصورت سلف سرویس دریافت نماید. اما موارد فراوانی...

۵ آیتم سودآور نرم افزار CRM

نرم افزار CRM، بهره بری فرآیند فروش، بازاریابی و تیم پشتیبانی یک کسب و کار را با متمرکز کردن داده ها، فراهم کردن دیدگاه کاملی در مورد سوابق مشتریان، خودکار کردن فعالیت ها، یکپارچه سازی، و غیره افزایش می دهد. در اینجا ۵ نکته آسان ولی سودآور برای بهبود کارایی تیم شما در زمان استفاده از...

مشاهده دموی رایگان ویتایگر