☎ تلفن مشاوره: (۴) ۳۶۲۰۴۷۵۱ -۰۳۱
Menu
پشتیبانی ویتایگر فارسی

پشتیبانی ویتایگر فارسی

فرآیند پشتیبانی با نرم افزارCRM ویتایگر

supportvtiger.جذب مشتریان بیشتر
ارائه خدمات بیشتر به مشتریان از روشهای مختلف به معنای افزایش سطح رضایتمندی مشتری در مراحل مختلف خرید می باشد. با استفاده از ابزارهای موجود در ویتایگر فارسی شما می توانید درخواست های مشتریان خود را جمع آوری و پیگیری نمائید و در هر مکانی که هستید به آنها دسترسی داشته و آنها را بروز رسانی کنید و به صورتی کاملا حرفه ای پاسخگوی نیازها و در خواستهای مشتریان خود باشید.

.مدیریت قسمت پشتیبانی
اگرچه شما می توانید خدمات و پشتیبانی خود را از طریق ایمیل و یا تلفن انجام دهید،سیستم مدیریت تیکت پشتیبانی ویتایگر این امکان را به شما می دهد که یک مکان واحد برای همکاری و پیگیری سوالات و مشکلات مشتریان خود داشته باشید. بعلاوه شما می توانید به صورت خودکار تیکت هایی ایجاد کرده و تغییرات اعمال شده را به اطلاع تیم خود برسانید.

.پورتال شخصی مشتری

جلب رضایت مشتریان خود با ارائه:

  • پورتال حرفه ای شخصی که می تواند توسط خود آنها طراحی شود.
  • قابلیت مشاهده اسناد و معاملات و ارتباطات اخیر
  • امکان ارائه درخواست برای پشتیبانی
  • به وجود آمدن ارتباطی دوستانه و صمیمی با مشتری

.مدیریت آیتم ها و قراردادهای فروش

پیگیری تاریخچه خرید مشتریان با استفاده از خدمات و آیتم های قابل شناسایی در این قسمت انجام می شود. این اطلاعات برای تکمیل مرحله فروش محصولات در حال فروش و یا محصولاتی که به فروش نزدیک هستند و همچنین برای رسیدگی به درخواست های پشتیبانی و گارانتی مورد استفاده قرار می گیرند.

.مدیریت پروژه

اطمینان حاصل فرمائید که صاحبان حساب برای پروژه های مشتریان قابل مشاهده اند برای آنکه بتوانید از ویتایگر فارسی برای ساختن و پیگیری پروژه ها و جزئیاتی نظیر بودجه، نقاط عطف پروژه، تعیین وظایف و تخصیص منابع کمک بگیرید. سیستم مدیریت اسناد و گردش کار ویتایگر به شما این امکان را میدهد که به راحتی بتوانید اطلاعیه ها و فایل های پیوست را به صورت خودکار ضمیمه وظایف کنید.

.ایجاد بخش پرسش های متداول

حذف سوالات تکراری مشتریان و تقویت تیم پشتیانی خود برای ارائه بهتر و سریعتر خدمات با استفاده از ساختن یک پایگاه دانش که مشتریان بتوانند به آسانی از طریق پورتال مشتریان ویتایگر فارسی و یا تیم شما به آن دسترسی داشته باشند.

.گزارش عملکرد

شناسایی روند سازمان پشتیبانی و ساختن گزارشاتی که تیکت ها را بر حسب اولویت و وضعیت و…نمایش میدهد.

 

.ایجاد چرخه کامل کسب و کار با استفاده از گزارشات به منظور بهبود عملکرد سازمان پشتیبانی،محصولات و خدمات خود

 

تماس ضروری ۴-۰۳۱۳۶۲۰۴۷۵۱ ایمیل ضروری [email protected]

شما میتوانید در صورت داشتن هرگونه سوال یا درخواست با ما در ارتباط باشید.