تلفن مشاوره: (4)36204751-031
Menu
مدیریت PBX ویتایگر | اتصال به PBX در ویتایگر

مدیریت PBX ویتایگر | اتصال به PBX در ویتایگر

vtiger-PBXیکپارچه سازی سیستم تلفن

مدیریت PBX پارس ویتایگر

 

مدیریت کلیه داده های مشتریان نیارمند پلت فرم های بزرگی است که با یکدیگر کار کنند. کمتر برنامه ای پیدا می شود که قابلیت انجام تمام کارها را داشته باشد. خوشبختانه مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر امکان یکپارچه سازی کامل با سیستم های مختلف را میسر ساخته است. با استفاده از ماژول مدیریت  PBX پارس ویتایگر کسب و کار شما می تواند تعامل و ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشد. می توانید داده های خود را جمع آوری و کلیه اطلاعات سرنخ های فروش و تعاملات خود را مدیریت نمایید. همچنین، می توانید تعاملات لازم جهت افرایش کارایی سیستم خود را اعمال نمایید.

 

کسب و کار شما برای ارتقاء خطوط ارتباطی خود با مشتریان از یک نرم افزار تلفنی استفاده می کند. البته بدون یکپارچه سازی با سیستم پارس ویتایگر، داشتن یک سیستم پیشرفته در زمان شما صرفه جویی نمی کند. با مدیریت PBX پارس ویتایگر می توانید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود را به سیستم های تلفنی مختلف مانند: FreePBX، Elastix و غیره متصل نمایید. شما می توانید از مدیریت PBX پارس ویتایگر برای برقراری تماس های خروجی و دریافت پیام در مورد تماس های داخلی استفاده نمایید. در نتیجه می توانید تمام ارتباطات خود با مشتریان را به بهترین نحو مدیریت کنید.

برای اینکه بتوانید از تمام ویژگی ها یکپارچه سازی نرم افزار پارس ویتایگر با یک سیستم تلفنی بهره ببرید، به پیکر بندی صحیح احتیاج دارید. به منظور یکپارچه سازی نرم افزار، به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

 

  • نصب صحیح نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر
  • اجرای سیستم استریسک
  • افزونه های معتبر و پیکربندی تلفن نرم افزاری
  • پیکربندی جهت شناسایی ویتایگر و استریسک برای یکدیگر

 

پیکربندی مدیریت PBX پارس ویتایگر تضمین کننده این امر می باشد که سیستم شما پاسخگوی نیازهای یکپارچه سازی پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتری و سیستم تلفنی شما می باشد. این امر به شما امکان استفاده از مزایای بسیاری را میدهد که منجر به توسعه گردش کار و دستیابی به اطلاعات و سرنخ های فروش بیشتر می شوند. با یکپارچه سازی PBX ویتایگر می توانید موارد زیر را انجام دهید:

 

  • برقراری تماس مستقیماً از ویتایگر و با یک کلیک بر روی لینک های شماره تلفن
  • دریافت اطلاعیه از ویتایگر برای کلیه تماس ها
  • دسترسی به تمام تماس های گذشته در ماژول مدیریت PBX
  • ایجاد افزونه های کاربر
  • امکان ایجاد ارتباط بین یک تماس خاص و مخاطب، سازمان یا سرنخ فروش مورد نظر از طریق پیشینه فعالیت ها

 

یکپارچه سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و سیستم تلفنی مزایای بسیاری دارد. هنگامی که پلت فرم های شما مستقل از یکدیگر عمل کنند، به راحتی اطلاعات مهم مشتریان خود را از دست خواهید داد. این امر موجب پرداخت هزینه بابت تبدیل اطلاعات و آسیب دیدن ارتباط با مشتریان می شود. با یکپارچه سازی سیستم ها، می توانید هر موردی که باعث هموارتر شدن راه کسب و کارتان می شود، را پیگیری نمایید. همین امروز برای دریافت سرویس کامل مدیریت PBX پارس ویتایگر با ما تماس بگیرید تا به کسب و کار شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنیم.