راهنمای قدم به قدم نصب ویتایگر

تامین پیش نیازها

قبل از شروع باید موارد لازم جهت نصب ویتایگر را فراهم آورید. این پیش نیازها را می توانید از ( لیست پیش نیازهای ویتایگر ) مشاهده و طبق آموزش های موجود اقدام نمایید.

نصب ویتایگر

یکی از مزایای استفاده از ویتایگر نصب آن بر روی وب سرویس های مختلف است . این ویژگی امکان آن را فراهم می آورد تا کاربران این سیستم بتوانند از این CRM بصورت آنلاین ، آفلاین و بدون محدودیت کاربر استفاده نمایند، همچنین آن ها می توانند این سیستم را بر روی سیستم عامل های مختلفی همچون سیستم عامل های ویندوزی ، مک و یا لینوکسی نصب و راه اندازی نمایند. برای نصب ویتایگر بر روی سیستم عامل های مختلف می توانید از راهنما های زیر استفاده نمایید:
- راهنمای نصب ویتایگر بصورت لوکال بر روی ویندوز
- راهنمای نصب ویتایگر بصورت لوکال بر روی لینوکس
درصورتیکه در هر یک از مراحل نصب فوق نیاز به راهنمایی و … دارید می توانید در انجمن های پشتیبانی ویتایگر سوال و یا در خواست خود را ثبت نمایید.

نصب فارسی ساز ویتایگر

ابتدا فایل فارسی ساز ویتایگر را دانلود و طبق آموزش فارسی سازی ویتایگر ، اقدام به نصب بسته فارسی ساز CRM ویتایگر می کنیم. قبل از اقدام به نصب فارسی ساز پیشنهاد می کنم وجه تمایز فارسی ساز و شمسی ساز ویتایگر را مطالعه نمایید.

نصب بسته شمسی ساز تاریخ ویتایگر

تبریک ، شما موفق به نصب ویتایگر به زبان شیرین فارسی شده اید. حال باید بسته شمسی ساز تاریخ ویتایگر را دریافت و طبق آموزش نصب و فعال سازی نمایید. توجه داشته باشید که بسیاری از شمسی سازهای موجود بصورت غیر استاندارد نوشته شده اند در نتیجه قبل از خرید و یا … حتما با مشاوران ما تماس بگیرید. برای تهیه بسته شمسی ساز استاندارد ویتایگر می توانید با ما از طریق صفحه ارتباط با ما تماس حاصل نمایید.

نصب ماژول های مورد نیاز

حال شما دارای یک نرم افزار CRM عالی بر بستر ویتایگر هستید. ویتایگر بصورت عادی بسیاری از ابزارها و امکانات مورد نیاز کسب و کارها را فراهم می آورد اما اگر شما نیاز به اتصال VOIP ، SMS، فکس و … دارید می بایست ماژول آن را از ( فروشگاه ویتایگر ) تهیه و نصب نمایید.

تنظیمات و پیکربندی اولیه

همه ی کارها به خوبی انجام شد ، حال نیاز است که شما بر اساس نیازهای سازمان خود ،ویتایگر را با استفاده از (آموزش پیکر بندی ویتایگر) پیکر بندی نمایید.

سفارشی سازی

در صورتیکه در سازمان خود نرم افزار مالی و … دارید که می خواهید با ویتایگر یکپارچه شود و یا ویژگی و یا قابلیت های بیشتری نیاز دارید می توایند از طریق سفارشی سازی ویتایگر در خواست خود را برای ما ارسال نمایید.

فراگیری آموزش های ویتایگر

کار تمام شد! حالا کافی است با استفاده از ویکی رایگان ویتایگر دانلود کتاب آموزش ویتایگر ، فیلم های آموزشی و راهنمای ویدئویی ویتایگر یا تهیه بسته های آموزشی ما از کار با ویتایگر لذت ببرید.

پایان

در پایان باید ذکر کنم در هر مرحله از نصب ، راه انداری ، استفاده و … از ویتایگر مشکلی داشتید می توانید با استفاده از ” انجمن های پشتیبانی ” ، ارسال تیکت و یا راه های ارتباطی دیگر از راهنمایی های کارشناسان ما برخوردار شوید.

آیا به راهنمایی نیاز دارید؟

فرم درخواست مشاوره ویتایگر فارسی

آیا به راهنمایی نیاز دارید؟

فرم درخواست مشاوره ویتایگر فارسی

مشاهده دموی رایگان ویتایگر