تلفن مشاوره: (4)36204751-031
Menu

بسته های پشتیبانی سفارشی

این روزها در ایران معنای مفاهیم مرتبط با CRM و رضایتمندی مشتریان بسیار پررنگ تر از قبل شده و کسب و کار های زیادی را شاهد هستیم که روز به روز بزرگ تر و موفق تر از قبل عرض اندام می کنند. شرکت های تجاری برای حضور در رتبه های بالای موفقیت و کسب درآمد بیشتر به سرویس های مختلف و فراوانی نیاز دارند که برخی از آن سرویس ها را میتوان در قالب خدمات پشتیبانی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) معرفی کرد. به عنوان یکی از شرکت های با تجربه در حوزه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، از فراز و فرودهای تغییر یا شروع یک نرم افزار CRM جدید مطلع می باشیم. توانایی صحبت به زبان انگلیسی مدیران پروژه ها و توسعه دهندگان با تجربه ما باعث شده است تا بتوانیم با کسب و کارهای مختلف در سرتاسر خاورمیانه کار کرده و به آنها در تطبیق فرایندهای کسب و کارشان با نرم افزار ویتایگر کمک کنیم. مطمئن هستیم که یکی از انواع پکیج های پشتیبانیما کاملا با کسب و کار شما منطبق می باشد.

بسته های استارت آپ ما به گونه ای طراحی شده اند که برای کسب و کارهای مختلف مناسب می باشند و مدیران سازمان را در استقرار و راه اندازی سریع تر نرم افزار CRM به بهترین شکل ممکن یاری می رسانند. بسته “راه انداز” بیشتر برای کسب و کارهای کوچکی استفاده می شوند که تازه کار خود را شروع کرده اند و می خواهند مطمئن شوند که بدون سفارشی سازی نرم افزار ویتایگر از تمام پتانسیل آن استفاده می کنند. بسته های “فروش و پشتیبانی”  به گونه ای برنامه ریزی شده اند که منطبق برگردش کسب و کار های استاندارد و سفارشی باشند که همچنان از تمام قابلیت های نرم افزار ویتایگر بهره می برند. بسته “سفارشی” ترکیبی از فروش و پشتیبانی به علاوه یکپارچه سازی API و راه اندازی سفارشی امتیازات، فیلدها و قالب ها می باشد.

همچنین برای رفاه مشتریان عزیزمان، برنامه های پشتیبانی ماهیانه ویتایگر CRM (برای نگهداری و پشتیبانی مداوم) و پشتیبانی موردی یا ساعتی ویتایگر (برای سوالات آنی یا راه حل های موردی) ارائه داده ایم. قبل از انتخاب هر بسته گونه پشتیبانی برای نرم افزار سی آر ام خود، جهت مشاوره رایگان و استفاده از تجارب ما، از طریق فرم تماس  یا شماره تلفن های موجود در سایت  با متخصصان ما تماس بگیرید.

راه انداز
راهکاری بهینه برای کسب و کارهای کوچک با نیازهای اساسی ویتایگر
بهینه سازی سرور ویتایگر
نصب و راه اندازی و اپن سورس
تنظیمات کرون جاب و وظایف زمانبندی شده
تنظیمات سرور خروجی ایمیل
تنظیمات سرویس مدیریت ایمیل
تنظیمات شرکت
راه اندازی کاربران
(تا 10 کاربر)
تنظیمات مجوزهای دسترسی
(تا 5 نقش/پروفایل)
آموزش مدیر سیستم شامل گزارشات، گردش کار، دسترسی ها کاربران
(2ساعت)
آموزش کاربران
(2 جلسه )
جلسات استقرار و پیاده سازی
(4 ساعت)
تخفیف 10% از فروشگاه ماژول ها
سفارشی سازی ندارد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فروش
راهکاری بهینه برای تیم فروش کسب و کارهایی که در صدد افزایش فروش هستند
بهینه سازی سرور ویتایگر
نصب و راه اندازی و اپن سورس
تنظیمات کرون جاب و وظایف زمانبندی شده
تنظیمات سرور خروجی ایمیل
تنظیمات سرویس مدیریت ایمیل
تنظیمات شرکت
راه اندازی کاربران
(تا 20 کاربر)
تنظیمات مجوزهای دسترسی
(تا 10 نقش/پروفایل)
آموزش مدیر سیستم شامل گزارشات، گردش کار، دسترسی ها کاربران
(4ساعت)
آموزش کاربران
(4 جلسه )
جلسات استقرار و پیاده سازی
(6 ساعت)
تخفیف 15% از فروشگاه ماژول ها
(به صورت یکبار)
سفارشی سازی فیلد ها و فرم ها (تا 50 فیلد)
بهینه سازی فرآیند فروش
افزونه پیش بینی فروش (forecast)
گردش کار و اتوماسیون ایمیل
اتصال به اوت لوک
تنظیمات سرنخ ها
(وب فرم)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سفارشی
راهکاری بهینه برای کسب و کارهایی به دنبال راه اندازی جامع و یکپارچه سازی ویتایگر هستند
بهینه سازی سرور ویتایگر
نصب و راه اندازی و اپن سورس
تنظیمات کرون جاب و وظایف زمانبندی شده
تنظیمات سرور خروجی ایمیل
تنظیمات سرویس مدیریت ایمیل
تنظیمات شرکت
راه اندازی کاربران
(تا 50 کاربر)
تنظیمات مجوزهای دسترسی
(تا 30 نقش/پروفایل)
آموزش مدیر سیستم شامل گزارشات، گردش کار، دسترسی ها کاربران
(10ساعت)
آموزش کاربران
(8 جلسه )
جلسات استقرار و پیاده سازی
(10 ساعت)
تخفیف 20% از فروشگاه ماژول ها
(به صورت همیشگی)
سفارشی سازی فیلد ها و فرم ها (تا 100 فیلد)
بهینه سازی فرآیند پشتیبانی
بهینه سازی فرآیند فروش
افزونه فرم های سفارشی
گردش کار و اتوماسیون ایمیل
اتصال به اوت لوک
تنظیمات سرنخ ها
(وب فرم)
تنظیمات تیکت ها
(وب فرم و مبدل ایمیل)
نصب پورتال مشترکین
---------
اتصال به سیستم فروشگاهی
اتصال به وب سرویس API
اتصال به پرداخت آنلاین
اتصال به سیستم مالی
اتصال به سیستم تلفنی
پشتیبانی
راهکاری بهینه برای کسب و کارهایی که در صدد سفارشی سازی ویتایگر هستند
بهینه سازی سرور ویتایگر
نصب و راه اندازی و اپن سورس
تنظیمات کرون جاب و وظایف زمانبندی شده
تنظیمات سرور خروجی ایمیل
تنظیمات سرویس مدیریت ایمیل
تنظیمات شرکت
راه اندازی کاربران
(تا 20 کاربر)
تنظیمات مجوزهای دسترسی
(تا 10 نقش/پروفایل)
آموزش مدیر سیستم شامل گزارشات، گردش کار، دسترسی ها کاربران
(4ساعت)
آموزش کاربران
(4 جلسه )
جلسات استقرار و پیاده سازی
(6 ساعت)
تخفیف 15% از فروشگاه ماژول ها
(به صورت یکبار)
سفارشی سازی فیلد ها و فرم ها (تا 50 فیلد)
بهینه سازی فرآیند پشتیبانی
افزونه فرم های سفارشی
گردش کار و اتوماسیون ایمیل
اتصال به اوت لوک
تنظیمات تیکت ها
(وب فرم و مبدل ایمیل)
نصب پورتال مشترکین