☎ تلفن مشاوره: ۰۳۱۹۱۰۰۷۸۷۹
Menu

پشتیبانی ماهانه و دوره ای

پشتیبانی دوره ای

ردیف موارد پشتیبانی بروز رسانی پلن 1 پلن 2 پلن 3
1 نحوه پشتیبانی ندارد تیکت، تماس تیکت، تماس تیکت، تماس
2 فیلم های آموزشی دارد دارد دارد دارد
3 زمان پاسخگویی ندارد روز کاری بعد 12 ساعت 4 ساعت
4 اولویت پاسخگویی ندارد سوم دوم اول
5 ساعات پشتیبانی تلفنی ندارد ساعات کاری ساعات کاری ساعات کاری
6 بروزرسانی نرم افزار و ماژول ها دارد دارد دارد دارد
7 انجام تنظیمات اولیه (تنظیمات پارس ویتایگر) ندارد دارد دارد دارد
8 راه اندازی مجدد پکیج (نصب) ندارد ندارد 1 بار 2 بار
9 بازرسی فنی و دوره ای ندارد ندارد هر 3 ماه یکبار هر 2 ماه یکبار
10 تنظیمات پشتیبان گیری خودکار ندارد ندارد دارد دارد
11 کوپن تخفیف خرید ماژول از فروشگاه ندارد ندارد 5 درصد 10 درصد
12 کارشناس اختصاصی ندارد ندارد ندارد دارد
13 بهینه سازی سرور ندارد ندارد ندارد دارد
14 مشاوره (ماژول، سفارشی سازی در زمینه شغلی) ندارد ندارد 1 ساعت 2 ساعت
15 فعال سازی ایمیل، زمانبندی ها (Cronjob)، پنـــــل پیامک ندارد ندارد 1 بار 2 بار
16 مدت زمان 1 ماه 1 ماه 1 ماه 1 ماه
مبلغ 990.000
ریال
2.990.000
ريال
4.490.000
ريال
5.990.000
ریال
  • در صورت نیاز به نصب بر روی سرورهای هاستینگ نظیر سی پنل ، دایرکت ادمین و … علی الخصوص سرویس های هاست اشتراکی در صورتی که سرویس هاستینگ را از فروشنده تهیه ننموده اید ونیاز به نصب بر روی سرورهای هاستینگ شرکت های دیگر دارید بررسی الزامات و پیش نیاز ها به عهده مشتری می باشد
  • در صورت نیاز به نصب بر روی سیستم عامل های مورد تایید فروشنده و بررسی پیش نیازها و راه اندازی سرور و همچنین
  • انجام تنظیمات اولیه نصب و پیاده سازی اولیه توسط فروشنده انجام خواهد شد.
  • تنظیم سرور ارسالی و مدیریت ایمیل فقط در زمان پشتیبانی انجام می شود و منوط به ارائه اطلاعات از طرف مشتری می باشد.
  • نصب ماژول های مازاد فقط در زمان خرید پکیج قابل انجام است.
  • کوپن تخفیف خرید ماژول از فروشگاه تنها در مدت دوره پشتیبانی قابل استفاده است.
  • حداقل زمان مورد نیاز برای دریافت پلن های پشتیبانی 1، 2 و 3 سه ماه می باشد.

پشتیبانی پیش فرض پکیج ها

ردیف جزییات پشتیبانی موارد پشتیبانی
1 دارد تیکت، تماس نحوه پشتیبانی
2 دارد نا محدود دسترسی به منابع آموزشی
3 دارد روز کاری بعد زمان پاسخگویی
4 دارد روز کاری (9 تا 17:30) ساعات پشتیبانی
5 دارد نا محدود در زمان پشتیبانی بروزرسانی نرم افزار و ماژول
6 دارد 1بار انجام تنظیمات اولیه (تنظیمات پارس ویتایگر)
7 ندارد ندارد راه اندازی مجدد پکیج (نصب مجدد)
8 دارد دارد (دو ماه یکبار) بازرسی فنی و دوره ای
9 دارد 1 بار تنظیمات پشتیبان گیری خودکار
10 دارد 1نفر مدیر، 1نفر کاربر آموزش (به استثناء ماژول استارتر)
11 ندارد ندارد بهینه سازی سرور
12 دارد دارد مشاوره (ماژول، سفارشی سازی در زمینه فنی)
13 دارد 1 بار فعال سازی سرور خروجی ایمیل
14 دارد 1 بار فعال سازی زمانبندی ها (Cronjob)
15 دارد 1 بار تنظیمات سرویس دهنده پیام کوتاه در صورت وجود در فاکتور مشتری
16 دارد 1 بار (در زمان خرید) نصب ماژول های مازاد خریداری شده
17 دارد 1 بار پشتیبان گیری اولیه دیتابیس
  • در صورت نیاز به نصب بر روی سرورهای هاستینگ نظیر سی پنل ، دایرکت ادمین و … علی الخصوص سرویس های هاست اشتراکی در صورتی که سرویس هاستینگ را از فروشنده تهیه ننموده اید ونیاز به نصب بر روی سرورهای هاستینگ شرکت های دیگر دارید بررسی الزامات و پیش نیاز ها به عهده مشتری می باشد
  • در صورت نیاز به نصب بر روی سیستم عامل های مورد تایید فروشنده و بررسی پیش نیازها و راه اندازی سرور و همچنین انجام تنظیمات اولیه نصب و پیاده سازی اولیه توسط فروشنده انجام خواهد شد.
  • تنظیم سرور ارسالی و مدیریت ایمیل فقط در زمان پشتیبانی انجام می شود و منوط به ارائه اطلاعات از طرف مشتری می باشد.
  • نصب ماژول های مازاد فقط در زمان خرید پکیج قابل انجام است.