نرم افزار CRM ویتایگر

هسته اصلی نرم افزار ویتایگر برای استفاده شخصی و تجاری همه افراد رایگان است. ابزار CRM اپن سورس ویتایگر مزایای بی حد و مرزی را به ارمغان می آورد، بزرگ ترین آنها این است که هزینه این نرم افزار بسیار پایین و حتی رایگان است و قابلیت افزودن ویژگی های اضافی را دارد، این امکان به این علت وجود دارد که کد منبع برای هر کسی که نرم افزار را دریافت می کند، قابل تغییر است. علاوه بر این، نرم افزار CRM اپن سورس، امکان ادغام با سایر نرم افزارهای موجود را فراهم می کند و نیازی به مجوز مدت دار یا پرداخت سالانه ندارد.

دانلود نرم افزار CRM ویتایگر

برای استفاده رایگان از نسخه اصلی نرم افزار CRM ویتایگر و همچنین دریافت نسخه بومی ساز و دانلود رایگان ماژول پورتال ویتایگر تیک مورد مربوطه را زده و اقدام به دانلود آن کنید.

دانلود نرم افزار CRM ویتایگر (صفحه پورتال)

به کدام نرم افزار نیاز دارید؟

چطور با نرم افزار CRM ویتایگر کار کنیم؟

قبل از استفاده از نرم افزار CRM ویتایگر از پیش نیاز هایی که برای نصب این نرم افزار مورد نیاز هست اطلاع پیدا کنید و با استفاده از راهنمای قدم به قدم نصب ویتایگر اقدام به نصب این نرم افزار کنید. فیلم های آموزشی این نرم افزار به شما کمک می کند امکانات و ماژول های این نرم افزار را بشناسید و از این امکانات در جهت رشد و بهبود کسب و کارتان استفاده کنید.

نرم افزار crm پارس ویتایگر

آیا به راهنمایی نیاز دارید؟

فرم درخواست مشاوره ویتایگر فارسی

مشاهده دموی رایگان ویتایگر