پرتال مشتری نرم افزارCRM ویتایگر
خدمات برتر، تضمینکننده رضایت مشتریان و مصرفکنندگان است. پارس ویتایگر در مسیر چشم اندازی که بر پایه فرهنگ مشتریمداری سازمان تبیین گردیده و همچنین تعهداتی که بر مبنای هدف ارتقاء وفاداری و مسئولیت اجتماعی برند پایه ریزی شده، اقدام به توسعه پورتال مشتری ویتایگر نموده است.
ماموریت پورتال مشتری پارس ویتایگر ارائه امکانات و تسهیلات ویژه به مشتریان است و بر اساس اهداف ذیل تبیین گردیده است:
. توسعه ارتباط متقابل، مستمر و پایدار با مشتریان
. افزایش رضایت مندی و خشنودی مشتریان
. ایجاد و افزایش وفاداری به برند
ماژول پورتال مشتری ویتایگر سی آر ام ارتباط شما و مشتریان شما را تسهیل کرده و به آنها اجازه می دهد براساس دسترسی های تعیین شده به اطلاعات مورد نیازی که شما تمایل دارید در حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند. شما به سادگی و تنها با یک کلیک می توانید دسترسی هر مشتری را به پورتال در طول مدت زمان معین به بخش های مختلف سیستم نظیر پروژه ها، فاکتور ها، پیش فاکتورها و… و هم چنین پایگاه دانش، مقالات و قسمت پشتیبانی دسترسی داشته باشید.
مزایای پورتال مشتری ویتایگر:
. امنیت بالا
. به روزرسانی پروفایل های مشتریان
. جستجودر متن های موجود پایگاه دانش قبل از ارسال تیکت مشکلات
. پیگیری تیکت های مشکلات توسط مباحث پیچیده
. ارسال ایمیل به مشتریان برای آگاه سازی آنها از بروزرسانی تیکت مشکلات
تماس ضروری ۴-۰۳۱۳۶۲۰۴۷۵۱ ایمیل ضروری info@vtfarsi.ir
شما میتوانید در صورت داشتن هرگونه سوال یا درخواست با ما در ارتباط باشید.