پورتال مشترکین

پورتال مشتری نرم افزارCRM ویتایگر

پورتال مشتریان نرم افزار CRM ویتایگر، محیطی را در اختیار مشتریان سازمان شما قرار خواهد داد که بتوانند اطلاعات تیکت های پشتیبانی، فاکتور‌ها و پیش فاکتور‌های خود را مشاهده کرده و سوالات مربوط به کسب و کار خود را دریافت کنند.

ماموریت پورتال مشتری پارس ویتایگر ارائه امکانات و تسهیلات ویژه به مشتریان است و بر اساس اهداف ذیل تبیین گردیده است:

چرا باید از پورتال CRM استفاده کنیم؟

ماژول پورتال مشتری ویتایگر سی آر ام ارتباط شما و مشتریان شما را تسهیل کرده و به آنها اجازه می دهد براساس دسترسی های تعیین شده به اطلاعات مورد نیازی که شما تمایل دارید در حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند. شما به سادگی و تنها با یک کلیک می توانید دسترسی هر مشتری به پورتال را در طول مدت زمان معین به بخش های مختلف سیستم نظیر پروژه ها، فاکتور ها، پیش فاکتورها و… و هم چنین پایگاه دانش، مقالات و قسمت پشتیبانی تعیین کنید.

همگام سازی خودکار تغییرات پورتال

همگام سازی خودکار تغییرات در نمایه پورتال

تغییراتی که مشتریان شما در نمایه پورتال ایجاد می کنند به طور خودکار در سوابق CRM اعمال می شوند.

گزارش تیکت ها و پیگیری رفع آنها

مشتریان می توانند با تیکت جدید مشکلات خود را مستقیماً از پورتال گزارش دهند. آنها حتی می توانند موارد باز را بررسی کرده و در صورت نیاز تیکت های باز را ارجاع دهند.
گزارش تیک ها در پورتال
سوالات پر تکرار در پورتال مشترکین

سوالات متداول را به راحتی بررسی کنید

مدیران CRM می توانند نمایش سؤالات متداول را در صفحه اصلی پورتال فعال کنند و به مشتریان کمک کنند تا فوراً پاسخ سؤالات رایج را پیدا کنند.

تبادل اسناد و فایل ها

به مشتریان این امکان را می دهد تا به صورت مستقیم از طریق پورتال مشتریان- بدون نیاز به ارسال ایمیل و یا پیوست های دستی- اسناد را به اشتراک بگذارند.
تبادل اسناد و فایل ها در پورتال پارس ویتایگر
کار روی سرویس ها در پورتال

رکورد های مورد نظر را از طریق پورتال مشتری انتخاب کنید

سوابق شخصی و شرکتی را به صورت انتخابی  از قسمت ” سرویس های من” و یا “همه سرویس ها” مشاهده کنید.
شما همچنین می توانید اسناد را از قسمت ماژول انبار دانلود کنید.

دانلود نرم افزار

برای استفاده رایگان از نسخه اصلی نرم افزار CRM ویتایگر و همین طور دریافت نسخه بومی ساز و دانلود رایگان ماژول پورتال ویتایگر تیک مورد مربوطه را زده و اقدام به دانلود آن کنید. در صورتی که هر سوالی در مورد CRM پارس ویتایگر دارید، می توانید با ما تماس بگیرید مشاوران ما آماده راهنمایی شما هستند.

 تلفن مشاوره: ۰۳۱۹۱۰۰۷۸۷۹

دانلود نرم افزار CRM ویتایگر (صفحه پورتال)

به کدام نرم افزار نیاز دارید؟

آیا به راهنمایی نیاز دارید؟

فرم درخواست مشاوره ویتایگر فارسی

مشاهده دموی رایگان ویتایگر