ارائه خدمات صادقانه و با کیفیت به مشتریان در حوزه پشتیبانی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از اهداف اصلی و همیشگی ما بوده و هست. با توجه به نیاز مشتریان و تجارب چندین ساله پلن های پشتیبانی موردی بدین صورت تدوین شده است تا افزایش رضایتمندی را در حد توان خود به انجام رسانیم.
پیشنهاد ما استفاده از پلن های پشتیبانی به صورت ماهیانه و دوره ای برای آسودگی خیال و نگهداری مدام یا استفاده از پلن های پشتیبانی سفارشی جهت راه اندازی و استقرار سریع و مطمئن و جامع ویتایگر می باشد.
شما می توانید پیش از انتخاب هرگونه پلن پشتیبانی برای نرم افزار سی آر ام خود از کارشناسان ما مشاوره بگیرید. برای تماس با ما می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.