☎ تلفن مشاوره: (۴) ۳۶۲۰۴۷۵۱ -۰۳۱
Menu
معرفی ماژول بررسی و ادغام موارد تکراری در ویتایگر

معرفی ماژول ویتایگر بررسی و ادغام موارد تکراری

با کار کردن در یک محیط کاری سنتی، وظایف بسیاری را همواره باید مجدداً اجرا کرد. به عنوان مثال، شما یک شرکت پزشکی را اداره می کنید و دو فروشنده شما با یک پزشک در دو زمان متفاوت ملاقات می ...
پروفایل ها و نقش های ویتایگر

رفع مشکل نمایش و ذخیره قوانین دسترسی پروفایل ها و نقش های CRM ویتایگر

اگر شما هم با نمایش و ذخیره قوانین دسترسی پروفایل ها و نقش های نرم افزار CRM ویتایگر مواجه شده اید ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید: ممکن است با مشکلی مربوط به ذخیره "قوانین دسترسی پروفایل ...
پورتال مشتریان نرم افزار crm

خطا ها و عیب یابی پورتال مشتریان نرم افزار CRM ویتایگر

راهنمای پورتال مشتریان نرم افزار CRM ویتایگر پورتال مشتریان نرم افزار CRM ویتاگر، افزونه بسیار خوبی در نرم افزار ویتایگر می باشد که به کمک آن می توانید با مشتریان خود ارتباط دوطرفه با کمترین هزینه برقرار کنید تا مشتری بتوانید ...
بدون تصویر

۵ آیتم سودآور نرم افزار CRM

نرم افزار CRM، بهره بری فرآیند فروش، بازاریابی و تیم پشتیبانی یک کسب و کار را با متمرکز کردن داده ها، فراهم کردن دیدگاه کاملی در مورد سوابق مشتریان، خودکار کردن فعالیت ها، یکپارچه سازی، و غیره افزایش می دهد. در ...
بدون تصویر

ویژگی کلیدی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر

نرم افزار CRM ویتایگر، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که قابلیت های فروش، بازاریابی و پشتیبانی را به همراه ابزارهای قدرتمند دیگر برای برقراری همکاری موثر و کارآمد فراهم کرده تا تجربه ای ایده آل از کار با سیستم کسب ...
بدون تصویر

۶ نکته برای داشتن تجربه ای بهتر از CRM ویتایگر

ویتایگر سی آر ام یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری متن باز است که دارای قابلیت هایی بیش از نیاز یک تجارت کوچک یا معمولی می باشد. این محصول با داشتن امکانات عالی و با ویژگی متنوع، کاربری آسان، دسترسی و ...