مبدل صوت به متن

مبدل صوت به متن

مبدل صوت به متن، بصورت آنلاین اصوات فارسی را به متن تبدیل می کند. این مبدل یکی از امکانات موجود در ماژول فارسی ساز و شمسی ساز ویتایگر 7 پارس ویتایگر است که برای تسریع در امر تایپ یادداشت ها و… به شما کمک می کند.

از نیازمندی های این ابزار استفاده از مرورگر اینترنت گوگل کروم (Google Chrome) است. مرورگر گوگل کروم تنها به سایت هایی اجازه استفاده از میکروفن می دهد که دارای گواهینامه SSL باشند. گواهینامه SSL به دو صورت رایگان و تجاری ارائه می گردد. که می توانید از سایت sslforfree.com یا Cloudflare.com یک گواهینامه SSL رایگان دریافت کنید.

دریافت و تنظیم SSL برای مشتریانی که نرم افزار را روی یک هاست اینترنتی نصب و راه اندازی نموده اند کاری ساده و آسان است. اما مشتریانی که از نرم افزار بصورت لوکال و شبکه داخلی استفاده می کنند با مشکل SSL روبرو می شوند. درصورتیکه شما نیز CRM خود را بصورت لوکال نصب کردید و آن را با IP آدرس باز می کنید، امکان استفاده از SSL برایتان سخت و پیچیده می شود. در نتیجه می توانید با استفاده از ترفند زیر از ابزار مبدل متن به صوت بدون استفاده از گواهینامه SSL استفاده نمایید.

برای این که بتوانید از قابلیت صحبت به متن در ماژول فارسی ساز و شمسی ساز ویتایگر 7 بدون استفاده از گواهینامه SSL استفاده کنید، مراحل زیر را طی کنید:

مبدل متن به صوت

برای غیر فعال کردن Chrome’s secure origin policy مراحل زیر را طی کنید

  1. به آدرس زیر در کروم بروید
    chrome://flags/#unsafely-treat-insecure-origin-as-secure
  2. عبارت Insecure origins treated as secure را بیابید
  3. آدرس وب سایت هایی که می خواهید کروم به آنها دسترسی میکروفن بدهد را با http وارد نمایید. فراموش نکنید اگر از پورت استفاده می کنید آدرس را با پورت وارد نمایید.
  4. موارد را ذخیره و کروم را ریست کنید.
مشاهده دموی رایگان ویتایگر