در این جا می خوانید

سفارشات خرید

سفارش خرید یک سند قانونی است که جهت خرید محصول یا خدمات به فروشنده داده می شود. این به شما راهی برای توضیح صریح نیازها و تمایلاتتان می دهد. سفارشات خرید از شمارۀ سفارش خرید،اطلاعات فروشنده، اطلاعات محصول یا خدمات، قوانین و شرایط، قیمتها و … تشکیل شده است.

ایجاد سفارشات خرید به طور شخصی

شما به آسانی می توانید با وارد نمودن اطلاعات در فیلدهای موجود یک سفارش خرید ایجاد کنید.

برای ایجاد سفارش خرید چند مرحلۀ ساده را دنبال نمایید:

  1. بر روی نوار کشویی “همه” کلیک کنید.
  2. بر روی “سفارش خرید” کلیک کنید.
  3. در نمای لیست ماژول سفارشات خرید بر روی “افزودن سفارش خرید” کلیک کنید.
  4. اطلاعات لازم را در فیلدها وارد کرده و بر روی “ذخیره” کلیک کنید.

 

کارهای قابل انجام در نمای لیست ماژول سفارش خرید

نمای تفصیلی رکورد سفارشات خرید شما را قادر می سازد تا فعالیتهایی مانند ویرایش، پاک کردن و فیلتر کردن رکوردها در حجم وسیع را انجام دهید. بعلاوه شما می توانید فیلدها، جریانات کاری و مقادیر انتخاب شونده را ویرایش نمایید.

برای مدیریت کارکردها در نمای تفصیلی رکورد سفارش خرید چند مرحلۀ ساده را دنبال نمایید:

  1. بر روی نوار کشویی “همه” کلیک کنید.
  2. بر روی “سفارش خرید” کلیک کنید.
  3. پیش از انجام ویرایش و پاک کردن بر روی چک باکس های رکورد سفارش خرید مورد نظر کلیک کنید.
  4. برای اصلاح رکوردهای سفارش خرید در حجم وسیع در بخش “عملیات” بر روی “ویرایش” کلیک کنید.
  5. برای پاک نمودن رکوردهای دستور خرید در حجم وسیع در بخش “عملیات” بر روی “حذف” کلیک کنید.
  6. Click All Purchase Orders dropdown > Create New Filter to create a     new view and sort desired records in one bucket
  7. برای پیکربندی فیلدها از طریق ویرایشگر فیلدها بر روی آیکون “تنظیمات” %image_alt% “ویرایش فیلدها” کلیک کنید.
  8. برای تنظیم جریانات کاری از طریق دستورکار بر روی آیکون “تنظیمات” %image_alt% و سپس بر روی “ویرایش دستورکار” کلیک کنید .
  9. برای پیکربندی فیلدهای مقادیر انتخاب شونده از طریق ویرایشگر فیلدها بر روی آیکون “تنظیمات” %image_alt% و سپس بر روی“ویرایش مقادیر انتخاب شونده” کلیک کنید.

 

کارهای قابل انجام در نمای تفصیلی رکورد سفارش خرید

نمای تفصیلی رکورد سفارشات فروش شما را قادر می سازد تا فعالیتهایی مانند ویرایش، پاک کردن، کپی کردن، استخراج رکوردهای موجود در فرمت PDF و … را انجام دهید.

برای مدیریت کارکردها در نمای تفصیلی رکورد سفارشات خرید چند مرحلۀ ساده را دنبال نمایید.

  1. بر روی نوار کشویی “همه” کلیک کنید.
  2. بر روی “سفارش خرید” کلیک کنید.
  3. بر روی رکورد سفارش خرید مورد نظر کلیک کنید.
  4. برای اصلاح اطلاعات فیلد بر روی “ویرایش” کلیک کنید.
  5. برای پاک نمودن رکورد دستور خرید در بخش “بیشتر” بر روی “حذف سفارش خرید” کلیک کنید.
  6. برای کپی رکورد دستور خرید حاضر در بخش “بیشتر” بر روی “ایجاد کپی” کلیک کنید.
  7. برای استخراج رکورد دستورات خرید در فرمت پیش فرض PDF که توسط وی تایگر سی آر ام ارائه شده است در بخش“بیشتر” بر روی “تبدیل به PDF” کلیک کنید.
  8. برای استخراج رکورد دستورات خرید در فرمت پیش فرض PDF و ارسال بصورت ایمیل، که توسط وی تایگر سی آر ام ارائه شده است در بخش “بیشتر” بر روی “ارسال ایمیل با فرمت “PDF کلیک کرده و برای گیرندگان انتخاب شده صادر کنید.

 

بخش اطلاعات آیتم

بخش اطلاعات آیتم در ماژول سفارش خرید به شما قابلیت افزودن محصولات/ خدمات، مدیریت قیمتهای گوناگون از طریق دفترچه های قیمت و پیش نهاد تخفیفات را می دهد.

برای مدیریت کارکردها در بخش اطلاعات آیتم چند مرحلۀ ساده را دنبال نمایید:

  1. بر روی نوار کشویی “همه” کلیک کنید.
  2. بر روی “سفارش خرید” کلیک کنید.
  3. در نمای ساخت یا ویرایش رکورد سفارشات خرید موجود شما می توانید بخش “اطلاعات آیتم” را مشاهده کنید.
  4. کارکردهایی که شما می توانید در بخش “اطلاعات آیتم”،مدیریت کنید.
  5. در تصویر زیر نمایش داده شده است:

%image_alt%

لینک های مفید: نمای مالیاتی، دفترچۀ قیمت، محصولات، خدمات

ارتباط سفارش خرید با رکوردهای دیگر

این نمای کلی ارتباطات بین ماژول سفارش خرید با ماژولهای دیگر را نشان می دهد و گزارش تاریخچۀ کامل را حفظ می نماید.

بروزرسانی ها پیگیری تمامی اصلاحات انجام شده در رکورد سفارشات خرید
فعالیت ها زمانبندی یک کار
پرداخت ها مشاهدۀ پرداختهای انجام شده در رکورد حاضر سفارش خرید
اسناد ارتباط دادن اسناد جدید یا موجود با رکورد حاضر سفارش خرید
مشاهده دموی رایگان ویتایگر