اطلاعیه ها / یادآور های ویتایگر افزونه ایست که به کاربران اجازه می دهد تا یک اطلاعیه ی ساده را با استفاده از گردش کارهای استاندارد اجرا کرده و آن را در هدر منو نمایش دهند. و با تنها یک کلیک قابل دسترسی است. این افزونه با گردش کارهای ویتایگر یکپارچه شده است، که باعث می شود برای هر نوع اطلاعیه / هشدار بسیار کارآمد باشد.
عموما برای یادآور و اطلاعیه برای فعالیت های آینده، تیکت های باز / بسته و همچنین اطلاعیه های فوری برای موارد ضروری استفاده می شود.
فعالسازی و تنظیمات ماژول اطلاعیه
برای دسترسی به تنظیمات ماژول اطلاعیه، مراحل زیر را دنبال نمایید:
- ورود به منوی اصلی: از منوی اصلی سیستم وارد بخش تنظیمات شوید.
- انتخاب تنظیمات سیستم: در صفحه تنظیمات، گزینه تنظیمات سیستم را انتخاب نمایید.
- دسترسی به سایر تنظیمات: از ستون سمت راست صفحه، گزینه سایر تنظیمات را برگزینید.
- انتخاب ماژول اطلاعیه: در لیست نمایش داده شده، بر روی گزینه اطلاعیه کلیک کنید.
فعال سازی ماژول اطلاعیه ها | با فعالسازی این گزینه، ماژول اطلاعیه برای تمامی کاربران سیستم قابل استفاده خواهد بود. |
مرتب سازی بر اساس | جدیدترین: با انتخاب این گزینه، اطلاعیههای جدیدتر در ابتدای لیست نمایش داده میشوند. قدیمیترین: با انتخاب این گزینه، اطلاعیههای قدیمیتر در ابتدای لیست نمایش داده میشوند. |
فعال سازی برای ماژول های | با فعالسازی این گزینه، امکان استفاده از ماژول اطلاعیه برای ماژولهای سفارشی که توسط شما ایجاد شدهاند، فراهم میشود. |
پیکربندی گردش کار
اطلاعیه ها از طریق گردش کارهای ویتایگر پیکربندی و اجرا می شوند. به قسمت گردش کار در CRM بروید تا موارد زیر را مشاهده کنید:
+ گردش کار جدید: برای افزودن یک اطلاعیه/ گردش کار جدید
لیست اطلاعیه ها: همه اطلاعیه های پیکربندی شده در این لیست نشان داده می شوند
(تمام) لیست انتخاب: منوی مرتب سازی حاوی لیستی از تمام ماژول ها. شما می توانید اطلاعیه ها را طبق ماژول مرتب کنید.
توجه: برای دسترسی به دکمه های ویرایش سریع و حذف نشانگر ماوس خود را بر روی یک گردش کار اطلاعیه در لیست حرکت دهید.
+ گردش کار جدید
این مورد برای اضافه کردن اطلاعیه ی جدید است و 3 مرحله دارد:
برنامه ریزی گردش کار
انتخاب ماژول: ماژولی را که می خواهید اطلاعیه برای آن دریافت کنید انتخاب کنید
توضیحات: معمولا عنوان اطلاعیه
تعیین زمان اجرا: گزینه ی مناسب برای زمان دریافت اطلاعیه/ اجرای گردش کار را انتخاب کنید.
افزودن شرایط
شرایط گردش کار خود را در این بخش اضافه کنید.
همه شرایط: تنها در صورتی که تمامی شرایط مشخص شده برآورده شود، گزارش اجرا می گردد
هر کدام از شرایط: اگر هر یک از شرایط مشخص شده برآورده شود، گزارش اجرا می گردد
افزودن وظایف
ایجاد وظیفه: از لیست “ایجاد محتوای سفارشی” را انتخاب کنید. بلوکی ظاهر خواهد شد شامل موارد زیر:
عنوان وظیفه: نام وظیفه
وضعیت: روشن / خاموش کردن وظیفه
ماژول برای ایجاد رکورد: “اطلاعیه ها” از لیست کشویی انتخاب کنید
افزودن فیلد: فیلدهای خود را از ماژول اولیه به اطلاعیه مپ کنید.
بلوک اول: اتفاقی که برای اطلاعیه باید بیفتد در این بلوک تعریف می گردد
بلوک دوم: ماژولی را مشخص کنید که در صورت ایجاد تغییر درآن، اطلاعیه فعال خواهد شد
بلوک سوم: چیزی که اطلاعیه خواهد خواند. همچنین به شما اجازه می دهد که ماهیت اطلاعیه را به عنوان “متن خام”، “فیلد” یا “عبارت” تنظیم کنید.
مثال
اگر یک گردش کار برای فعال کردن اطلاعیه در صورت تغییر مرحله فروش یک سرنخ تنظیم شود، تغییر مرحله به شما با هایلایت کردن دکمه اطلاعیه گزارش می دهد.
اطلاعیه ها
روی دکمه ی “زنگ” (نماد اطلاعیه ها) در نوار بالای CRM کلیک کنید. منوی اطلاعیه ها را مشاهده خواهید کرد. قوانین حاکم عبارتند از:
اطلاعیه ها به این صورت نمایش داده می شوند که قدیمی ترین ها در بالای لیست هستند (برای اطمینان از این موضوع که هیچ اطلاعیه ای باقی نمی ماند).
“PP” مخفف به تعویق انداختن (یا علامت تیک در ویتایگر 7) است که به طور موقت اطلاعیه را پنهان می کند.
دکمه “OK” (یا آیکن زنگ) اعلان را رد کرده و به عنوان “انجام داده شده” علامت گذاری می کند.