در این جا می خوانید

راهنمای اپلیکیشن رهگیری تماس های موبایل (کال ترکر)

اپلیکیشن رهگیری تماس های موبایل(کال ترکر) چیست؟

برخی از شرکت ها دارای پرسنل دورکار، ویزیتور و یا نیروهایی هستند که خارج از شرکت و یا خارج از تایم کاری هم کار می کنند. به همین دلیل این شرکت ها نیاز به پیگیری و ثبت تماس های موبایل آن ها در نرم افزار CRM دارند. اپلیکیشن Call Tracker این قابلیت را فراهم میکند که تماس های ورودی و خروجی انجام شده از طریق تلفن همراه آندروید ((Android هر یک از پرسنل را در نرم افزار ویتایگر و پرونده مشتری ثبت نمایید.

 برای این منظور کافیست  این ماژول کامل بومی ساز پارس ویتایگر را بر روی تلفن های همراه مورد نظرتان نصب کنید تا تماس های ورودی و خروجی در نرم افزار Vtiger CRM ثبت گردد.

لینک دانلود: اپلیکیشن رایگان ویتایگر برای رهگیری تماس های موبایل

کاربردهای اپلیکیشن کال ترکر

  • ثبت کلیه تماس های تلفن همراه در نرم افزار CRM
  • امکان ثبت جزئیات تماس در کارتابل هر مشتری،سازمان،سرنخ فروش،تامین کنندگان بصورت مجزا
  • قابلیت شناسایی پاسخ دهنده و پاسخ گیرنده هر تماس
  • ذخیره آفلاین اطلاعات و یکپارچه سازی بصورت آنلاین
  • قابلیت گزارش گیری از تعداد تماس های برقرار شده با گوشی همراه پرسنل بصورت روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه و در تاریخ های خاص
  • نمایش وضعیت تماس (مثل بی پاسخ، پایان یافته، درحال مکالمه) مشتریان با گوشی همراه پرسنل
  • نمایش تاریخ و زمان برقراری تماس مشتریان با گوشی همراه پرسنل
  • نمایش شماره تماس گیرندگان
  • مدت مکالمه

مثال های عملی برای اپلیکیشن Call Tracker

مثال 1:

فرض کنید اتمام کار پرسنل فروش در شرکت ساعت 5 بعدازظهر است. یک گوشی همراه در اختیار مدیر فروش قرار گرفته است تا جواب مشتریان را در خارج از تایم کاری بدهد. حال نیاز است از تعداد تماس های مشتریان و پاسخگویی یا عدم پاسخگویی و اطلاعات جزئی دیگری در دسترس باشد تا عملکرد مدیر فروش در خارج از تایم کاری بر اساس وظایف محول شده مورد سنجش قرار بگیرد.

مثال 2:

فرض کنید ویزیتورهای غیرحضوری ای در شرکت شما مشغول به فعالیت هستند و میبایست عملکرد هر ویزیتور به نسبت تماس های ورودی و خروجی روزانه ایشان بررسی گردد. بنابراین تعداد تماس های مشتریان و پاسخگویی یا عدم پاسخگویی ویزیتور  و اطلاعات جزئی دیگری در دسترس است.

تنظیمات اپلیکیشن

جهت ثبت لاگ تماس مشتریان با پرسنل خود، میبایست به ترتیب مراحل زیر طی شود:

ابتدا ماژول call tracker را بر روی گوشی همراه (سیستم عامل اندروید) هر یک از پرسنل نصب نمایید. سپس آن را باز کرده و بصورت زیر مقداردهی کنید.

A) آدرس نرم افزار ویتایگر خود را وارد کنید. )توجه داشته باشید نرم افزار شما میبایست حتما در بستر شبکه اینترنت در دسترس باشد.بنابراین درصورتیکه نرم افزار شما بصورت لوکال نصب شده است از بخش پشتیبانی راهنمای لازم را تهیه بفرمایید)

B) نام کاربری کاربر که هنگام لاگین به نرم افزار از آن استفاده میکند را در این بخش وارد کنید.

C) هر کاربر بعد از لاگین به نرم افزار از بخش تنظیمات پروفایل، کلید دسترسی یکتایی دارند که میبایست آن را برداشته و در ماژول call tracker کپی نمایید. (برای این منظور هر کاربر میبایست بعد از لاگین توسط یوزر و پسورد شخصی خود، در نوار ابزار بالای نرم افزار بر روی علامت آدمک کلیک کرده و وارد تنظیمات پروفایل شوند.)

با کلیک بر روی دکمه ورود، درصورتیکه کلیه اطلاعات وارد شده صحیح باشند، به مرحله بعدی هدایت میشوید.

در مرحله دوم شماره موبایل کاربر خود که درحال تنظیم call Tracker بر روی گوشی همراه ایشان هستید وارد کنید و در انتها دکمه همگام سازی و ذخیره را کلیک کنید. درصورت اتصال تاریخ و ساعت آخرین همگام سازی  نمایش داده می شود.

نتیجه گیری

بعد از همگام سازی و اتصال کال ترکر گوشی همراه هر کارشناس به محیط کاربری ایشان در نرم افزار ویتایگر، از این پس لاگ تماس هر مشتری با گوشی همراه ایشان و لاگ تماس کارشناس با مشتری در ماژول مراکز تلفن ویپ ذخیره میشود. همانطور که میبینید :

  1. شماره مشتری که با گوشی همراه کارشناس تماس گرفته است نمایش داده شده است.
  2. درصورتیکه شماره تماس گیرنده قبلا در نرم افزار شما به نام مشتری ای ثبت شده باشد، نام مشتری نمایش داده میشود و درصورتیکه این شماره در نرم افزار ثبت نشده باشد نام مشتری بصورت خط تیره نشان داده میشود.
  3. شماره موبایل کارشناس در کال ترکر تنظیم شده است نمایش داده میشود.
  4. در ستون مسیر، کلمه “ورودی” نشان دهنده این است که مشتری با شماره موبایل کارشناس تماس گرفته است و کلمه “خروجی” نشان دهنده تماس کارشناس با مشتری است.

** سایر جزئیات در ستون های دیگر مثل تاریخ و زمان دقیق و شروع و اتمام تماس و مدت مکالمه نمایش و قابل گزارش گیری است.

مشاهده دموی رایگان ویتایگر