بازاریابی پیامکی با استفاده از نرم افزار CRM ویتایگر دسامبر 24, 2017

بازاریابی پیامکی با استفاده از ویتایگر

بازاریابی پیامکی ( SMS MARKETING ) می تواند به بازاریابان کمک کند تا با سرنخ های فروش و مشتریان به صورت مستقیم و شخصی ارتباط برقرار کنند. ایجاد فیلتر در صندوق ورودی برای جلوگیری از ایمیل های بازاریابی برای سرنخ ها و مشتریان آسان، اما نادیده گرفتن اس ام اس دشوار است. طبق گزارشی...

اتصال ویتایگر با Outlook آگوست 19, 2017

اتصال Outlook با ویتایگر – آموزش همگام سازی داده های ویتایگر و Outlook

تعدادی پلت فرم وجود دارند که داده هایشان می توانند با نرم افزار ویتایگر همگام سازی شود. یکی از مهمترین و ضروری ترین پلت فرم ها Outlook می باشد. تعداد زیادی از کسب و کارها برای نیازهای متعدد خود به Outlook وابسته هستند. در ادامه بحث همگام سازی داده ها برای Outlook بیان شده...

معرفی ماژول بررسی و ادغام موارد تکراری در ویتایگر آگوست 6, 2017

معرفی ماژول ویتایگر بررسی و ادغام موارد تکراری

با کار کردن در یک محیط کاری سنتی، وظایف بسیاری را همواره باید مجدداً اجرا کرد. به عنوان مثال، شما یک شرکت پزشکی را اداره می کنید و دو فروشنده شما با یک پزشک در دو زمان متفاوت ملاقات می کنند و برای یک محصول مشابه بازاریابی می کنند و حتی پیشنهادی که به...

شکستن انزوای اداری و ایجاد همکاری بین تیم های مرتبط با مشتری جولای 25, 2017

شکستن انزوای اداری و ایجاد همکاری بین تیم های مرتبط با مشتری

کسب و کارهایی با هدف غنی سازی تجربه مشتری، تمایل دارند تا حصارها و انزواهای اداری سنتی را بیش از هر زمان دیگری از بین ببرند. هنگامی که مشتری وارد یک کسب و کار می شود تا سوالی بپرسد، محصولی خریداری کند، یا پشتیبانی بگیرد، انتظار دارد که تجربه مشتری عالی به دست آورد،...

پروژه های مشتری محور ژوئن 29, 2017

مدیریت پروژه در نرم افزار CRM ویتایگر

چرا باید پروژه های مشتری محور را در نرم افزار CRM مدیریت کنید امروزه در اکثر سازمان ها، تنش بین تیم های فروش و مدیریت پروژه در حال افزایش می باشد و هر دو تیم انگشت اتهام خود را به سمت دیگری نشانه گرفته است. به عنوان مثال تیم فروش، تیم مدیریت پروژه را...

4 روش برای مرتب نگهداشتن داده های نرم افزار ویتایگر آوریل 20, 2017

۴ روش برای مرتب نگهداشتن داده ها در نرم افزار ویتایگر CRM

رکوردهای تکراری، ثبت ناقص داده های رکوردها، غلط املایی و از بین رفتن داده های تماس با گذشت زمان، بخش عظیمی از آنچه ما "داده های غلط" در نرم افزار CRM می نامیم را تشکیل می دهند. اگرچه ممکن است ظاهراً با اهمیت نباشند، اما داده های تکراری می توانند موجب پیدایش مشکلات متعدد...

مشاهده دموی رایگان ویتایگر