RussAir شرکت استفاده کننده از ویتایگر

RussAir Technologies Private Limited، در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده و تولید کننده محصولات فن آوری محیط زیست و سلامت شخصی، از پرده هوا گرفته تا حشره کش و جا صابونی ست. RussAir با موفقیت پروژه های مختلفی برای مشتریان صنایع مختلف از قبیل لبنی، فرآورده های غذایی و فرآوری مواد غذایی، خودرو، هتلداری و دیگر صنایع پیاده سازی کرده است.

مشکل

فن آوری RussAir بیش از ۵۰۰۰ مشتری از شرکت های بزرگ و کوچک و شبکه ای با بیش از ۵۰۰ نمایندگی فروش دارد. در نتیجه، مدیریت اطلاعات مشتری، اطلاعات مرتبط با معاملات و درخواست های مشتری با سیستم های مبتنی بر کاغذ، کاری دشوار و دست و پا گیر بود. جمع آوری داده ها از این کاغذها برای ایجاد گزارش ها و فروش فصلی فرایندی فوق العاده ناکارآمد بود.

تیم فروش زمان بیشتری را صرف ثبت مدارک کاغذی و جستجوی داده ها از آن فایل ها از بستن معاملات کرد. ناکارآمدی در مدیریت اطلاعات مربوط به معاملات باعث تاخیر ناخواسته و ضعف تجربه مشتری شده بود. برای حل این مشکلات، راه حل های RussAir یا سرمایه گذاری هنگفت در پرسنل جدید برای حفظ این سیستم و عملیات بود و یا پیدا کردن یک راه حل مبتنی بر تکنولوژی که می توانست بسیاری از کار ها و هزینه ها را کاهش دهد.

راه حل: ویتایگر

مدیرعامل RussAir می گوید: “ما به دنبال یک راه حل CRM بودیم که بتواند تمام نیازهای تجاری ما را برآورده کند. ویتایگر بهترین گزینه ی ما بود. ما چند CRM دیگر مانند Salesforce و SAP را ارزیابی کردیم. اما این CRM ها یا فاقد انعطاف پذیری مورد نیاز بودند یا بیش از حد گران. ویتایگر به راحتی قابل سفارشی سازی برای فرآیندهای کسب و کار ما بود و بهترین قیمت را داشت.

گاهی هزینه های سفارشی سازی بسیار بالاتر از هزینه خود CRM است. اما در ویتایگر ما بسیاری از سفارشی سازی ها، مثلا ساخت فیلدهای لازم و برنامه ریزی های سیستمی (به نام گردش کار) را خودمان انجام دادیم.”

۳۴% نرخ رشد ترکیبی سالیانه با استفاده از ویتایگر

پیگیری سرنخ ها و فرصت های فروش و قیف فروش بر روی کاغذ کاری خسته کننده برای تیم فروش RussAir بود. مدیران نمی توانستند هیچ گونه نظارتی بر قیف فروش داشته باشند و اولویت و موقعیت فرصت هایی که هر نیروی فروش بر روی آن کار می کرد تقریبا غیرقابل پیگیری بود. پیش بینی فروش ماهانه و سه ماهه به طور کلی انجام نمی گرفت.

“با CRMویتایگر، مدیران فروش ما گزارش های منظم از فرصت های فروش در قیف فروش می گیرند. اگر مدیران فرصت هایی را بیابند که برای مدت زمانی طولانی در یک مرحله ی ثابت قرار دارند، برای پیشرفت فروش و بررسی دقیق موقعیت و مشکل اقدام می کنند.

با نظارت بر فعالیت های نیروهای فروش، مدیر می تواند موانع فروش هر نیرو را شناسایی کند. آنها همچنین می توانند فرصت هایی برای آموزش مجدد برای حفظ یک قیف فروش سالم داشته باشند. از آنجا که ویتایگر به ما کمک می کند قیف فروش را دقیق و سالم نگه داریم، قادر به ارزیابی اهداف ماهانه هستیم و فروش سه ماهه را بدون هیچ کار مضاعفی پیش بینی می کنیم. دید ۳۶۰ درجه ی ما از قیف فروش و پیش بینی دقیق باعث افزایش ۳۴درصدی رشد ترکیبی سالانه شد. ما توانستیم بدون افزایش تعداد کارکنان تیم، به این رشد دست یابیم. باور نکردنی بود. ویتایگر به تیم فروش ما کمک می کند در زمان کمتر کار بیشتری انجام دهد و سریع تر به اهداف ماهانه برسد.”

یک سازمان بدون کاغذ!

ما همیشه می خواستیم از کاغذ بازی های سازمانی و کاغذ-محور بودن آزاد شویم. کل فرآیند فروش ما وابسته به اسناد کاغذی مدیریت می شد. قبل از استفاده از ویتایگر ما هر سندی، شامل پیش فاکتور، فاکتور، و سایر اسناد فروش را برای ارسال به مشتریان چاپ می کردیم.

اما از زمانی که با ویتایگر کار می کنیم، حداقل ۱۰۰۰ برگ کاغذ در روند صدور پیش فاکتور برای هر مشتری صرفه جویی می شود. علاوه بر این، می توانیم هزینه های چاپ را نیز صرف کارهای دیگر کنیم. نحوه فعالیت شرکت تغییر کرده است. مدیران برای تصمیم گیری های خود بیشتر پاسخگو بودند چرا که همه اطلاعات در CRM مستند شده و قابلیت پیگیری داشته است.

تیم پشتیبانی عملکرد بهتری دارد

تیم خدمات RussAir در سراسر هند از ویتایگر برای پیدا کردن و کمک به مشتریان در محل های نزدیک استفاده می کند. “ما درخواست های مشتری ها را براساس مکان آنها سازماندهی می کنیم. هر روز، نمایندگان خدمات مشتری از مکان های مختلف به ویتایگر وارد می شوند تا تیکت های ایجاد شده در مکان های نزدیک خود را بررسی کنند و گام های بعدی را برای حل این مشکلات بردارند. بدون ویتایگر، مدیریت تیکت طبق توافق نامه سطح خدمات غیرممکن بود. ویتایگر به طور قابل توجهی تجربه مشتری از فرآیندهای پس از فروش را بهبود داده است. از آنجا که تیم فروش RussAir با استفاده از ویتایگر برای گرفتن تمام اطلاعات مربوط به مشتری در طول فرآیند فروش، اعضای تیم پشتیبانی می توانند به راحتی به این اطلاعات برای ارائه راه حل به مشتریان دسترسی پیدا کنند.

از زمان استفاده از ویتایگر، Sanjay مدیر عامل RussAir، پیشرفت مداوم را در نحوه عملکرد و تعامل تیمش با مشتریان مشاهده کرده است. اطلاعات ۳۶۰ درجه مخاطبین در ویتایگر تمام جزییات لازم را به تیم می دهد تا بهترین راه حل ارائه شود. او می گوید: “راه درازی در استفاده از همه ویژگی های جدید ویتایگر برای سازمان پیش رو داریم.”

مشاهده دموی رایگان ویتایگر