شرکت مهندسی مشاور پارس ویتایگر، ارائه دهنده بهترین و کاملترین خدمات در زمینه پشتیبانی و راه حل های کاربردی و سفارشی نرم افزار ویتایگر می باشد. تیم متخصص پارس ویتایگر در انجام پروژه های مختلف پیاده سازی ویتایگر– از اعمال تغییرات کوچک گرفته تا پیاده سازی پروژه های عظیم ویتایگر- از مهارت و تجربه زیادی برخوردار می باشد. ما با داشتن افراد متخصص و دانش لازم هر آنچه شما در زمینه ویتایگر نیاز داشته باشید را با موفقیت و به صورت کارآمد انجام می دهیم.
بسته پشتیبانی مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر ما شامل:
در خواست برای پشتیبانی موردی یا اشتراک ماهیانه
پشتیبانی از طریق ایمیل، چت و بصورت تلفنی در طول ساعات کاری
پشتیبانی خارج از ساعات کاری ( که باید از قبل برنامه ریزی و هماهنگ شده باشد)
دوره آموزشی آشنایی با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر برای کاربر و ادمین
نصب و راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر بر روی انواع پلتفرم ها (ویندوز و لینوکس)
عیب یابی و رفع خطاهای مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر
علاوه بر این، کارشناسان پشتیبانی مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر ما خدمات ویژه ای را به شما ارائه می دهند:
راه اندازی گردش کار نرم افزار ویتایگر با توجه به نیازهای کسب و کار شما
طراحی قالب های ایمیل مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر
پیکربندی کردن مجوزها و دستورات، دسترسی به فیلدها، گروه ها، نقش ها و پروفایل های مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر به منظور تامین امنیت هر چه بهتر نرم افزار
پیکربندی کردن محاسبات مالیاتی و ارز ها در جهت رفع نیازهای شما.
ایجاد وب فرم ها و ثبت داده در مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر
نصب و پیکربندی پورتال مشتریان مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر
راه اندازی پایگاه داده و فایل های پشتیبان مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر به صورت محلی یا بر روی ابر.
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر بخش ضروری کسب و کار شما می باشد. با متخصصان بخش پشتیبانی پارس ویتایگر تماس بگیرید و از بهترین مزایای نرم افزار ویتایگر بهره ببرید.
پشتیبانی دوره ای
پشتیبانی دوره ای پایه
مناسب برای شرکت هایی با هدف حفظ امنیت داده ها و یکپارچگی
پشتیبانی دوره ای تجاری
مناسب برای شرکت های نیازمند به سرویس و پشتیبانی مداوم
پشتیبانی دوره ای حرفه ای
مناسب برای شرکت هایی با هدف رشد و بهبود کسب کار و نیز افزایش تجربیات کاربری
پشتیبانی دوره ای کامل
مناسب برای شرکت هایی با هدف سفارشی سازی و افزایش قابلیت های CRM