ویژگی محصول نرم افزارCRM ویتایگر
ویتایگر با راه کارهای سازنده خود طیف وسیعی از ایمیل مارکتینگ را شامل می شود و همچنین برای فعالیت ها و مدیریت پروژه ها و فراتر از آن قابلیت هایی بیش از CRM ارائه می دهد. در واقع ویتایگر CRM راه کاری یک مرحله ای برای مدیریت سازمان شما برای کسب و کاری قوی تر می باشد.
- ایمیل مارکتینگ
تنها در ۴ مرحله به نتیجه مطلوب خود دست می یابید: تعیین هدف، ساخت و طراحی، ارسال ایمیلی زیبا به مشتریان خود، و مشاهده تعامل و مشارکت مخاطبان برای پیگیری نظرات آنها وساختن ایمیل های بیشتر برای ارسال در آینده. در آخر تقویت ذهن مشتریان با استفاده از اطلاعات و ساختن دورنمایی از پیشرفت کسب و کار انها و همچنین کمک به آنها برای شناخت بهتر علایق و خواسته هایشان و چگونگی استفاده بهتر از فرصت های جدید.
- مدیریت پروژه
ایجاد پروژه های مرتبط با مشتریان یا موارد پشتیبانی
تنظیم نقاط عطف پروژه و تعیین وظایف به کاربران یا گروه های کاربری
با پیشرفت این پروژه، با استفاده از سیستم نظر دهی و فایل پیوست تمامی موارد را در کنار یکدیگر قرار دهید، و در ادامه مسیر پروژه می توانید سرعت پیشرفت و رویدادهای اخیر آن را پیگیری نمایید.
- پورتال مشتریان
افزایش تجربیات مشتریان با قابلیت ارائه دسترسی به پورتال مشتریان
حفظ یک کانال ارتباطی و به اشتراک گذاری پرونده ها و فایل ها
ارائه درخواست خدمات مشتری از طریق پورتال برای مدیریت پروژه های حرفه ای تر
- تقویم و مدیریت وظایف
– استفاده از تقویم شمسی ویتایگر برای ایجاد، تخصیص ، مدیریت وظایف و رویدادهای مرتبط با فرصت ها، مشتریان، پرونده ها و یا دیگر موارد ثبت شده.
– تنظیم قابلیت نمایش تقویم بین کارکنان و مدیران، و تنظیمات هشدار وقایع و رویدادها، از منوی کشویی به ایمیل
- گزارش گیری
– قابلیت نگهداری تمامی فیلدها و رکوردها با استفاده از بخش گزارش گیری ویتایگر
– بخش بندی به قسمت های مختلف از جمله تعداد ایمیل های باز شده و باز نشده ،تعداد کلیک برروی لینک ها و…، انجام محاسبات عددی مستقیما با استفاده از بخش گزارش گیری ویتایگر فارسی و همچنین خروجی گرفتن از داده ها برای تجزیه و تحلیل بیشتر
- مدیریت اسناد و فایل ها
– ذخیره سازی و سازماندهی فایل ها با استفاده از سیستم مدیریت اسناد ویتایگر
– مرتبط سازی فایل ها با فرصت ها، پروژه ها و یا دیگر سوابق و انتشار فایل ها مستقیما از طریق ایمیل و یا ویتایگر
- گروه ها و کنترل دسترسی ها
– کنترل سلسله مراتب سازمانی و ساختار گروه ها را شامل می شود در این قسمت شما می توانید دسترسی مدیران را برای مشاهده تقویم کارکنان فعال نمائید و همچنین مدیران بتوانند مشخص نمایند که چه کسانی به کدامیک از قسمت های CRM دسترسی داشته باشند.
- مدیریت انبار (انبار داری)
– سازماندهی و پیگیری مقدار محصولات موجود و خدمات
– استفاده از کتاب قیمت برای قوانین قیمت گذاری های مختلف برای گروههای مختلف مشتریان
– استفاده از سفارشات خرید برای دادن سفارش خرید محصول به فروشندگان مرتبط
– ارسال و پیگیری پرداخت های الکترونیکی و درخواست پرداخت برای کالاها وخدمات
تماس ضروری ۴-۰۳۱۳۶۲۰۴۷۵۱ ایمیل ضروری info@vtfarsi.ir
شما میتوانید در صورت داشتن هرگونه سوال یا درخواست با ما در ارتباط باشید.