در نیمه ی اول سال 2017، Software Advice که یکی از کمپانی های گارتنر است، لیستی از بهترین نرم افزارهای CRM ارائه داد. نرم افزار ویتایگر در این لیست جزو 5 کمپانی برتر است.
بخش عمده ی این رتبه بندی بر اساس تجزیه و تحلیل گزارش های مستقل منتشر شده توسط مشتری های تأیید شده انجام گرفته است.
ارائه ی ارزش به مشتری یکی از موضوعات مهم مورد بحث در فضای CRM ویتایگر است. بسیاری از تحلیلگران و شرکت ها معتقدند که ویژگی های محدود و مدل های قیمت گذاری نادرست، ارزشی را که راه حل های CRM به کسب و کار ها ارائه می کنند، محدود می کند. به خصوص هنگامی که نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری، برای ارائه ی خدمات جدید بازاریابی و فروش، به سیستمی پیچیده تر نیاز پیدا می کنند.
تلاش ویتایگر بر این بوده که با ارائه ی ماژول ها و پکیج های متفاوت، نیاز سازمان های مختلف را پاسخگو باشد. قابلیت سفارشی سازی بسیار بالای ویتایگر، رضایت بیشتر مشتری ها را به همراه داشته و استفاده از این نرم افزار را گسترش داده است.
ویتایگر شانه به شانه ی بهترین های این صنعت پیش رفته، و در زمینه خدمات مشتری و پشتیبانی نیز امکانات بسیار خوبی با قیمت پایین در اختیار مشتریان قرار داده است. پایین بودن قیمت، این نرم افزار را برای استارت آپ ها و سازمان های کوچک، و انعطاف بالا آن را برای سازمان های بزرگ تر و پیچیده تر به گزینه ی مناسبی تبدیل می کند.
کسب دید 360 درجه ای که برای تمام سازمان ها اهمیت دارد در ویتایگر کار چندان پیچیده و دشواری نیست. شما می توانید با تعریف گردش کار ها و سفارشی سازی نرم افزار اطلاعات مورد نظر خود را به روش های مورد نظر خود دسته بندی کرده، و گزارش گیری کنید.