ویتایگر 7.3 نوامبر 16, 2020

بروزرسانی و ارتقا ویتایگر از نسخه 7.1.0 به 7.3.0

مفتخریم که نسخه 7.3 از CRM ویتایگر را با قابلیت های جدید و ایرادات رفع شده برای عموم منتشر کنیم. موارد بهبودیافته در این نسخه، شامل موارد امنیتی، عملکردی و کاربردی و پایداری است.در صورتی که تمایل دارید فرآیند ارتقاء و بروزرسانی توسط متخصصین پارس ویتایگر انجام شود، با ما تماس بگیرید.خلاصه:20 مورد بهبودیافته...

مبدل صوت به متن سپتامبر 2, 2019

استفاده از مبدل صوت به متن ویتایگر بدون استفاده از SSL

مبدل صوت به متن، بصورت آنلاین اصوات فارسی را به متن تبدیل می کند. این مبدل یکی از امکانات موجود در ماژول فارسی ساز و شمسی ساز ویتایگر 7 پارس ویتایگر است که برای تسریع در امر تایپ یادداشت ها و... به شما کمک می کند. از نیازمندی های این ابزار استفاده از مرورگر...

چرخه فروش B2B دسامبر 26, 2017

کاهش زمان چرخه فروش B2B با ویتایگر

چرخه فروش B2B به طور طبیعی طولانی و پیچیده است، حداقل در مقایسه با چرخه فروش B2C. ممکن است چرخه فروش B2B از چند هفته تا چند سال به طول بینجامد، و در طول این زمان افراد واحد فروش باید سرنخ فروش پیدا کنند، تصمیم گیرندگان کلیدی را شناسایی کنند، ارتباطات کاری برقرار کنند،...

بازاریابی پیامکی با استفاده از نرم افزار CRM ویتایگر دسامبر 24, 2017

بازاریابی پیامکی با استفاده از ویتایگر

بازاریابی پیامکی ( SMS MARKETING ) می تواند به بازاریابان کمک کند تا با سرنخ های فروش و مشتریان به صورت مستقیم و شخصی ارتباط برقرار کنند. ایجاد فیلتر در صندوق ورودی برای جلوگیری از ایمیل های بازاریابی برای سرنخ ها و مشتریان آسان، اما نادیده گرفتن اس ام اس دشوار است. طبق گزارشی...

اتصال ویتایگر با Outlook آگوست 19, 2017

اتصال Outlook با ویتایگر – آموزش همگام سازی داده های ویتایگر و Outlook

تعدادی پلت فرم وجود دارند که داده هایشان می توانند با نرم افزار ویتایگر همگام سازی شود. یکی از مهمترین و ضروری ترین پلت فرم ها Outlook می باشد. تعداد زیادی از کسب و کارها برای نیازهای متعدد خود به Outlook وابسته هستند. در ادامه بحث همگام سازی داده ها برای Outlook بیان شده...

معرفی ماژول بررسی و ادغام موارد تکراری در ویتایگر آگوست 6, 2017

معرفی ماژول ویتایگر بررسی و ادغام موارد تکراری

با کار کردن در یک محیط کاری سنتی، وظایف بسیاری را همواره باید مجدداً اجرا کرد. به عنوان مثال، شما یک شرکت پزشکی را اداره می کنید و دو فروشنده شما با یک پزشک در دو زمان متفاوت ملاقات می کنند و برای یک محصول مشابه بازاریابی می کنند و حتی پیشنهادی که به...

مشاهده دموی رایگان ویتایگر