☎ تلفن مشاوره: (۴) ۳۶۲۰۴۷۵۱ -۰۳۱
Menu
خانه » مقالات عمومی » ویژگی کلیدی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر

ویژگی کلیدی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر

نرم افزار CRM ویتایگر، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که قابلیت های فروش، بازاریابی و پشتیبانی را به همراه ابزارهای قدرتمند دیگر برای برقراری همکاری موثر و کارآمد فراهم کرده تا تجربه ای ایده آل از کار با سیستم کسب کنیم. شما با استفاده از نرم افزار CRM ویتایگر می توانید سطح فروش را افزایش و در زمان صرفه جویی کنید و کسب و کار خود را با توجه به تجربه کار با مشتریان جدید و  از طریق بازاریابی، اتوماسیون فروش، وظایف پشتیبانی و تحلیل آماری عوامل موثر بر کسب و کار و بهبود ببخشید.

  • ۱۴ وبژگی کلیدی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر که در ادامه به آن می پردازیم عامل ایجاد تمایز میان این نرم افزار با سایر سیستم های مشابه و نمایانگر کارایی آن به عنوان یک بسته با ارزش می باشد.
  1. متن باز بودن نرم افزار CRM
    این بدین معنی است که کدهای منبع نرم افزار در دسترس بوده و هر کاربری می تواند آن ها را خوانده، تغییر داده و مجدداً مورد استفاده قرار دهد. تمامی این امور تحت مجوز عمومی ویتایگر(مجوز متن باز که از طریق مجوز عمومی Mozilla دریافت می شود) صورت می پذیرد.
  2.  امکان استفاده به صورت تک کاربر یا عمومی برای اعضای یک شرکت
    نرم افزار CRM ویتایگر امکان ارائه تحت وب و شبکه را داشته و به صورت چندکاربره می باشد، یعنی شما یا همکارانتان می توانید از هر نقطه ی دنیا و در هر زمان به این برنامه دسترسی داشته باشید. مثلاً یک کاربر رکوردی را در تهران به روزرسانی می کند و کاربر دیگر می تواند فوراً از طریق سیستمی در محل دیگر به این اطلاعات به روزرسانی شده دسترسی پیدا کند.
  3. نرم افزار CRM ویتایگر دارای افزونه های بسیار زیادی می باشد.
    شما می توانید کدهای این نرم افزار را به همراه سری کامل ابزارها که شامل پلاگین هایی است که داده ها، ایمیل ها، برنامه ها، وظایف و قرارملاقات ها را با Microsoft Outlook، Mozilla، Thunderbird و… همگام سازی می نماید، از طریق سایت Vtiger.ir  به طور رایگان دانلود کنید.
  4.  بانک اطلاعات ابری یا Remote
    نرم افزار CRM ویتایگر بر پایه ی MySQL ساخته و از طریق PHP توسعه یافته است. این نرم افزار  سی ار ام پایدار و امن بوده و در واقع سرور ویتایگر می تواند بر روی ویندوز، لینوکس و سیستم عامل مک راه اندازی شود این در حالی است که راه اندازی این نرم افزار بر روی لینوکس معمول تر می باشد.
  5.  تحت وب و Cloud
    به واسطه ی داشتن این قابلیت ما می توانیم از طریق هر دستگاهی که مرورگر داشته و به اینترنت متصل می شد به نرم افزارCRM ویتایگر دسترسی داشته باشیم. سی آر ام های اولیه تنها بر روی ویندوز یا سیستم عامل مک نصب می شدند اما اکنون می توان از طریق هر دستگاهی اعم از لپ تاپ، iPad، iMac، iPhone، تبلت با سیستم عامل Android یا Chromebook گوگل به ویتایگر دسترسی داشت و آن را به روز رسانی نمود.
  6.  اپلیکیشن تلفن همراه نرم افزار CRM
    این برنامه هم قابلیت نصب بر روی تلفن های Android و iPhone را دارا بوده و به طور خودکار داده های وب را با تلفن شما همگام سازی می کند. لازم به ذکر است این همگام سازی بیش از همگام سازی اطلاعات مخاطبین و وظایف می باشد. شما می توانید به صورت Online به تمام داده ها اعم از موجودی، اطلاعات فاکتور، تقویم، وظایف (شما و همکارنتان) و سایر موارد دسترسی داشته باشید.
  7.  کلاینت سرور
    یعنی زمانی که شما از طریق لپ تاپ یا تلفن همراه خود به اطلاعات دسترسی پیدا می کنید، به جمع آوری آمار می پردازید، گزارشات را مطالعه یا کمپین های ایمیل را ارسال می نمایید و…، تمامی این امور و پردازش ها بر روی سروری در وب پردازش می شود و همه ی این موارد بدون ایجاد هیچ مانعی در روند انجام وظایف شما انجام می پذیرد و مشتریان شما را پشتیبانی یا شما را در توسعه بازاریابی و تجارتتان یاری می کند. همچین چندین کاربر می توانند کار یکسانی را به طور هم زمان از طریق لپ تاپ، تلفن همراه یا رایانه ی خود انجام دهند. به عبارت دیگر سرور بار سنگینی به دوش کشیده و تمامی امور را پردازش می کند و مشتریان از طریق iPad، لپ تاپ یا…شاهد نتیجه خواهند بود.
  8.  ساختار کاربرپسند(user-friendly)
    نرم افزار سی ار ام ویتایگر  از آخرین متدهای طراحی وب برخوردار بوده و به خوبی طراحی شده است. توابع، ماژول ها، گزارشات و خدمات مدیریتی دقیقاً همان جایی هستند که انتظار می رود و سیستم از ظاهری مناسب برخوردار می باشد.
  9.  امکان استفاده از هر ماژول در صورت نیاز
    نرم افزار CRM ویتایگر مجموعه ای کامل با قابلیت های فراوانی است. بسته ی پایه این نرم افزار بیش از ۲۰ ماژول در خود گنجانیده اما شما به هنگام نیاز تنها آن دسته از ماژول ها که شاید شما به تمامی این ویژگی ها نیاز نداشته باشید، از این رو امکان غیر فعال ساختن سایر ماژول ها برای شما فراهم می شود. لازم به ذکر است شما می توانید در صورت نیاز این ماژول ها را مجدداً فعال نمایید.
  10.  ویژگی های اصلی سی آر ام
    ویژگی های کلیدی نرم افزار سی ار ام ویتایگر که شامل مشتریان حقوقش(رکوردهای اصلی که شامل کمپین ها، سازمان ها، ادارات و غیره)، مخاطبین (شخص یا کارمندان شرکت یا ادارات)، تقویم چند کاربره (هر کاربر رویداد تقویم، برنامه و وظایف شخصی مختص به خود را دارد) و وب میل می باشد.
  11.  ماژول قابل تنظیم
    ماژول های پیشرفته ی ویتایگر شامل مدیریت کامل کمپین ها، پیش فاکتور، سفارشات خرید و فروش، صدور فاکتور، سیستم تیکتینگ، مدیریت سرنخ های فروش و پیگیری امور مربوط به آن ها بوده(که تمامی آن ها به PDF ساز و ایمیل متصل می شود) و یک پورتال مشتری کامل که خود دربرگیرنده ی قابلیت هایی برای شخصی سازی تعاملات و پشتیبانی مشتریان می باشد. به عبارت دیگر هر ابزاری در ویتایگر را می توان به طور کامل سفارشی سازی نمود.
  12.  ویژگی گزارش گیری
    برنامه های جانبی نرم افزار CRM ویتایگر دارای گزارش گیر فوق العاده منعطفی است که امکان دسترسی و مدیریت انبوه اطلاعات را برای شما فراهم می آورد.
  13.  یادگیری و استفاده آسان
    یکی از مشکلاتی که ما در استفاده از سایر سیستم ها تجربه کرده ایم یادگیری، نصب و به روزرسانی سخت و چه بسا پیچیده نرم افزار بوده است. اما در نقطه ی مقابل، کار با ویتایگر بسیار سریع، قابل اعتماد و لذت بخش می باشد. هزاران کسب و کار و اشخاص در سراسر دنیا هستند که از ویتایگر جهت مدیریت مشتریان و برنامه ریزی امور استفاده می کنند.
  14.  قابلیت به روز رسانی
    نرم افزار CRM دارای تیم توسعه دهنده است که به طور منظم نسخه های جدید نرم افزار را برای به روز رسانی و ارتقاء سیستم در اختیار مشتریان قرار می دهند. همچنین تعداد زیادی مشاور و مربی برای ارائه خدمات به مشتریان فعالیت می کنند.

ویژگی های دیگر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر:
• اتوماسیون فروش( با قابلیت سفارشی سازی محصولات، مدیریت انبار، پیش فاکتورها، صورت حساب ها، تیکتینگ)
• پشتیبانی مشتریان و خدمات پس از فروش از جمله پورتال سلف سرویس مشتریان
• اتوماسیون بازاریابی (ایجاد سرنخ فروش، کمپین های تبلیغاتی، پایگاه دانش)
• مدیریت انبار
• تجزیه و تحلیل و گزارش گیری

امکانات تعاملات کاربر عبارتند از:
• نسخه ی موبایل برای مرورگرهای موبایل
• یکپارچه سازی با سیستم ایمیل سازمانی( دارای پلاگین برای Microsoft Outlook، Mozilla، Thunderbird و …)
• پشتیبانی از سیستم تلفنی PBX استریسک
• تقویم
• قابلیت برچسب گذاری
• اشتراک فید RSS
• ایجاد فایل PDF از طریق کتابخانه TCPDF
• گارد امنیتی بسیار پیشرفته

استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت موجب وفاداری به مشتریان، رضایتمندی بیشتر مشتریان و کارآمدی و سودآوری تجارت می شود و دیگر نیازی به خریداری چندین نرم افزار برای انجام امور تجاری نخواهد بود. نرم افزار سی آر ام ویتایگر سیستم های تجاری را متحول نموده و دنیایی متفاوت از مدیریت ارتباط با مشتری ساخته است.

در زمینه CRM ویتایگر سئوالی دارید؟

با شماره 03136204751 الی 4 تماس بگیرید و یا در انجمن پشتیبانی ویتایگر سئوال بپرسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *