با کار کردن در یک محیط کاری سنتی، وظایف بسیاری را همواره باید مجدداً اجرا کرد. به عنوان مثال، شما یک شرکت پزشکی را اداره می کنید و دو فروشنده شما با یک پزشک در دو زمان متفاوت ملاقات می کنند و برای یک محصول مشابه بازاریابی می کنند و حتی پیشنهادی که به آن دکتر ارائه می دهند، یکسان است. آیا چنین فعالیت هایی تایید می کنید یا آن را رد می کنید؟ بدیهی است، شما روش متفاوتی در نظر می گیرید. زیرا با انجام این کار ، بدون سود قابل توجهی منابع خود را هدر می دهید. در زندگی روزمره، ما حتی دو نسخه از یک آهنگ مشابه را در آی پد خود نگهداری نمی کنیم زیرا این کار را به عنوان اتلاف فضای ذخیره سازی می شناسیم. نگهداری رکوردهای مشخص نیز یک مشکل است و می تواند مشکلاتی را در پی داشته باشد.
داده های تکراری در CRM
CRM طیف وسیعی از وظایف مختلف را اجرا می کند و ذخیره سازی داده ها بیش از یک بار یک مسئله رایج است. به عنوان مثال، شاید فروشنده شما با یکی از مخاطبین سیستم کار می کند و محصولات جدیدی را به وی پیشنهاد می کند، همزمان هم این مشتری شکایتی به دپارتمان خدمات پس از فروش ثبت می کند. این احتمال مخصوصا وقتی قوانین به اشتراک گذاری در سیستم شما به صورت خصوصی است بسیار زیاد است که کاربران سیستم مخاطبین جداگانه ای را برای این مشتری واحد اضافه کنند. در نتیجه، رکوردهای تکراری یک مخاطب واحد ایجاد خواهد شد در صورتی که وظایف اجرا شده در مورد این مشتری یابد با استفاده از یک رکورد واحد انجام شود. یک رکورد واحد اطلاعات بهتری را راجع به این مخاطب ارائه می دهد و تمام تیم ها و اعضایی که با این رکورد کار می کنند باید وضعیت مشتری را بداند. در سیستم های CRM معمولی، یک مخاطب واحد بر اساس ماژولی که به این اطلاعات نیاز دارد بارها وارد سیستم می شود، اما ویتایگر ۶ و ۷ درک می کند که داده های تکراری چگونه می توانند مشکل ساز باشند.
ابزار بررسی موارد تکراری و ادغام ویتایگر ۷ و ۶
برای مقابله با تکرار داده ها، ماژول بررسی و ادغام موارد تکراری در ویتایگر ۶ و ۷ ارائه شده است که می توانید از قسمت ماژول های ویتایگر ” ماژول بررسی و ادغام موارد تکراری در ویتایگر ” را بررسی نمایید. همانطور که از نام این ابزار پیدا است، برای بررسی موارد تکراری داده در پایگاه داده و سپس ادغام آنها جهت ایجاد یک هویت واحد می باشد. این ویژگی به طرز پیچیده ای طراحی شده و می تواند تمام موارد تکراری در پایگاه داده مرتبط با نرم افزار ویتایگر ۷ را شناسایی کند. این ابزار تمام اعتبارات یک رکورد را بررسی می کند و در صورتی که تمام آنها مشابه باشند هر دوی آنها را با یکدیگر ادغام و موجودیت واحدی ایجاد می کند، که دارای ماهیت های هر دو رکورد می باشند. اگر برخی از اعتبارات متفاوت باشد، به شما اطلاع داده می شود و بر اساس دستورالعمل شما عمل می کند.
مزایای استفاده از ابزار بررسی موارد تکراری و ادغام ویتایگر ۶ و۷
این مجموعه طیف گسترده ای از مزایا را فراهم می کند که می تواند به کسب و کار شما در مقیاس وسیع کمک کند. برخی از این مزایا به شرح زیر می باشد:
-
کاهش هزینه های سخت افزار و نرم افزار:
این ابزار هزینه های پرداخت شده برای مدیریت پایگاه داده به لحاظ مخارج سخت افزای و نرم افزاری را کاهش می دهد. به عنوان مثال، یک شرکت در حال استفاده از سرویس های ذخیره سازی ابری می باشد و باید برای هر بیت داده ذخیره شده در ابر هزینه پرداخت کند، رکوردهای تکرار شده هزینه های شرکت را اضافه می کنند. با استفاده از این ابزار، آنها می توانند مخارج ذخیره سازی ابری کمتری داشته باشند. راجع به سخت افزار، داده های بیشتر به معنای درایورهای سخت افزاری بیشتر برای ذخیره سازی می باشد، که مخارج یک کسب و کار را افزایش می دهد. ویژگی بررسی موارد تکراری و ادغام ویتایگر به کاهش چنین هزینه ها با حذف نسخه های اضافی رکورد یکسان کمک می کند.
-
مشکلات به روز رسانی شمارنده پایگاه داده:
به روز رسانی داده ها یک ویژگی هزینه بر است و با افزایش حجم داده ها پیچیده تر می شود. در نتیجه، رکوردهای تکراری نه تنها هزینه های به روز رسانی را بالا می برد، بلکه حمل آن را نیز مشکل می کند. با استفاده از ویتایگر ۷، شما می توانید منابع را در زمان به روز رسانی پایگاه داده خود حفظ کنید.
-
یکپارچگی بهتر اطلاعات:
نگهداری رکوردهایی با حجم بالا نیز وظیفه مشکلی است، می تواند منجر به از بین رفتن داده ها شود. در نتیجه، حذف نسخه های تکراری و اضافی داده ها به نگهداری بهتر داده ها کمک می کند.