از آنجایی که نرم افزار CRM شما ماژول های زیادی را شامل می شود که در هریک از آن ها به مرور زمان اطلاعات زیادی ثبت میشود، ممکن است نیاز داشته باشید که رکورد ها را بر اساس فیلتر دسته بندی کنید. علاوه بر تگ ها، ساخت لیست ها نیز یکی دیگر از راهکار هایی است که به وسیله آن می توانید اطلاعات را سازمان دهی و دسته بندی کنید.

هنگام استفاده از نرم افزار به طور کلی 2 نوع لیست در اختیار خواهید داشت:

  1. لیست من: لیست های ساخته شده توسط خودتان است.
  2. لیست مشترک: شامل لیست همه که به صورت پیشفرض در سیستم وجود دارد و سایر لیست هایی است که توسط دیگر کاربران ساخته شده و با شما به اشتراک گذاشته شده است.

برای آموزش نحوه ایجاد و استفاده از لیست ها با این راهنما همراه باشید.

برای ایجاد یک لیست جدید از مسیر منوی اصلی > بازاریابی، وارد ماژول مخاطبین شوید. از پنل سمت راست بر روی علامت + کنار لیست ها کلیک کنید.

افزودن فیلد جدید

در پنجره ای که برای شما باز می شود، چند فیلد مشاهده خواهید کرد:

1- در فیلد نمایه، نامی برای لیست در حال ساخت، متناسب با فیلتر مورد نظرتان درنظر بگیرید. مثلا در اینجا مخاطبین شهر تهران درنظر گرفته میشود.

2- اگر تنظیم به حالت پیشفرض را فعال کنید، هر زمان که وارد ماژول مخاطبین شوید، مقادیر موجود در لیست پیشفرض به شما نمایش داده می شود. معمولا لیست همه به صورت پیشفرض قابل نمایش است.

3- با فعالسازی نمایش در معیارهای کلیدی ، مقادیر قرار گرفته در این لیست در kpi ها قابل استفاده خواهند بود.

4- در انتخاب ستون میتوانید انتخاب کنید که چه ستون هایی و با چه ترتیبی در لیست به شما نمایش داده شوند.

5- در انتخاب شرط فیلتر، میتوانید بر روی همه فیلدهای موجود در ماژول مخاطبین شرط بگذارید. مثلا در اینجا شرط فیلتر  را شهر مساوی با تهران انتخاب می کنیم.

6- با فعالسازی به اشتراک گذاری لیست ، می توانید انتخاب کنید که کدام یک از کاربران به لیست ساخته شده توسط شما دسترسی داشته باشند.

برای بررسی عملکرد این ماژول، اگر به ماژول مقصد ( در اینجا مخاطبین) بروید، می توانید علاوه بر لیست های پیشین و لیست های پیش فرض، لیست جدیدی که ایجاد کرده اید را مشاهده کنید.  

با کلیک برروی این لیست، همه مخاطبین شهر تهران به شما نمایش داده می شوند.

در این جا می خوانید

مشاهده دموی رایگان ویتایگر