این ویژگی به شما در شماره گذاری سفارشی اطلاعات ثبتی، طبق نیازهایتان یاری می رساند. پارس ویتایگر شماره گذاری پیش فرض مربوط به هر ماژول مدیریت ارتباطات با مشتری ویتایگر را پیشنهاد می کند. ما توصیه می کنیم قبل از این که داده ها را در حساب کاربری مدیریت ارتباطات با مشتری ویتایگر خود وارد کنید، شماره گذاری اطلاعات ثبتی خود را سفارشی نمایید؛ زیرا این کار تاثیری بر شماگذاری داده های ثبتی موجود ندارد.

دستورالعمل سفارشی نمودن نحوه شماره گذاری اطلاعات ثبتی شما

  1. بر روی آیکون چرخ دنده %image_alt% در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید.
  2. بر روی “تنظیمات پارس ویتایگر” کلیک کنید.
  3. در سمت چپ بر روی منو کشویی “تنظیمات دیگر” کلیک کنید.
  4. بر روی “سفارشی سازی شماره گذاری اطلاعات ثبتی” کلیک کنید. شما می توانید برای افزودن یک میانبر به تنظیمات صفحه اصلی بر روی آیکون سنجاق %image_alt%کنارش کلیک کنید.

%image_alt%

a انتخاب ماژول ماژول مورد نظر که می خواهید شماره گذاری اطلاعات ثبتی آن سفارشی شود را انتخاب کنید.
b استفاده از پیشوند پیشوند مورد نظر را وارد کنید. این پیشوند به طور خودکار در نمایه جزئیات ماژول انتخاب شده> [ماژول] فیلد شماره به نمایش در می آید. این ماژول می تواند مخاطبین، سرنخ فروش و … باشد.
c شروع توالی عددی رقمی که شماره گذاری باید از آن شروع شود را وارد کنید. این شماره های اطلاعات ثبتی طبق ترتیب زمانی که شما در رقمی که برای شروع شماره گذاری وارد کرده اید، به روز رسانی خواهد شد.

 

  1. بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

پس آن که شماره گذاری اطلاعات ثبتی با موفقیت انجام شد، می توانید ببینید اطلاعات ثبتی که پس از سفارشی شدن وارد یا ایجاد شده است به طور خودکار پیشوند را ارائه و شماره ای که از آن شماره گذاری شروع می شود را به ترتیب زمان مقرر به روز رسانی خواهد کرد.

%image_alt%

در این جا می خوانید

مشاهده دموی رایگان ویتایگر