راهنمای منشن کاربران با قابلیت منشن کاربران ویتایگر به راحتی و با چند کلیک ساده می توانید وظایف، ایده ها، و مسائل مربوط به دیگر همکارانتان را با اطلاعات بیشتر »
آموزش نحوه ایجاد و استفاده از لیست ها از آنجایی که نرم افزار CRM شما ماژول های زیادی را شامل می شود که در هریک از آن ها به مرور زمان اطلاعات زیادی اطلاعات بیشتر »
راهنمای جلوگیری از ورود اطلاعات تکراری یکی از چالش هایی که ممکن است هر سازمان با آن روبرو شود، مواجه شدن با موارد تکراری ثبت شده در سیستم می باشد. به اطلاعات بیشتر »
راهنمای استفاده از پورتال مشتریان پارس ویتایگر همیشه بر این تاکید داشته ایم که نرم افزار CRM ابزاری است برای مدیریت ارتباط با مشتریان. اما این مدیریت با ماژول پورتال مشتریان پارس اطلاعات بیشتر »
ویرایشگر منو وقتی که برای اولین بار با یوزر و پسورد ادمین وارد نرم افزار می شوید، مشاهده می کنید که ماژول ها به صورت پیشفرض در اطلاعات بیشتر »
راهنمای تنظیمات سرور ارسالی ایمیل در ویتایگر ماژول سرور ارسالی از پروتکل IMAP پشتیبانی کرده و ارسال ایمیل به مشتریان، سرنخ ها، و کاربران داخل مجموعه از طریق CRM پارس ویتایگر را ممکن اطلاعات بیشتر »