راهنمای تقویم (رویدادها و وظایف) در محیطهای کاری امروزی، رعایت نظم و دقت در انجام وظایف، امری ضروری برای دستیابی به اهداف سازمانی و جلب رضایت مشتریان است. مدیران انتظار اطلاعات بیشتر »
راهنمای افزودن ارتباط بین ماژول ها جهت ایجاد ارتباط بین ماژولها، لطفا مراحل زیر را به دقت دنبال نمایید: به عنوان مثال، فرض کنید قصد دارید ارتباطی بین ماژول اصلی “سرنخ اطلاعات بیشتر »
مقایسه ابزارهای جلوگیری از ورود اطلاعات تکراری در دنیای کسبوکار امروز، دادهها به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمانها شناخته میشوند. دقت و یکپارچگی این دادهها، نقش بسیار مهمی در تصمیمگیریهای استراتژیک و بهبود اطلاعات بیشتر »
راهنمای ماژول بررسی و ادغام موارد تکراری تنظیمات ماژول فرض کنید میخواهید در هنگام ثبت مخاطبین، از ورود مخاطب با شماره موبایل تکراری جلوگیری شود. برای این منظور: از مسیر منوی اصلی اطلاعات بیشتر »
راهنمای ماژول سرنخ فروش سرنخ فروش به فرد یا سازمانی اطلاق میشود که پتانسیل تبدیل شدن به مشتری را دارد. این افراد معمولاً به محصولات یا خدمات یک کسبوکار اطلاعات بیشتر »
راهنمای اپلیکیشن رهگیری تماس های موبایل (کال ترکر) اپلیکیشن رهگیری تماس های موبایل(کال ترکر) چیست؟ برخی از شرکت ها دارای پرسنل دورکار، ویزیتور و یا نیروهایی هستند که خارج از شرکت و یا اطلاعات بیشتر »