راهنمای مخاطبین و سازمانها در نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ویتایگر، سازمان و مخاطب دو مفهوم مجزا اما مرتبط با یکدیگر هستند که درک دقیق تفاوت آنها برای اطلاعات بیشتر »
راهنمای ماژول سرنخ فروش سرنخ فروش به فرد یا سازمانی اطلاق میشود که پتانسیل تبدیل شدن به مشتری را دارد. این افراد معمولاً به محصولات یا خدمات یک کسبوکار اطلاعات بیشتر »
راهنمای ماژول زمان بندی قرار ملاقات و جلسات ویتایگر ماژول زمانبندی قرار ملاقات و جلسات ویتایگر به شما کمک میکند تا تعامل با مشتریان خود را به سطحی جدید ارتقا دهید، زمان خود را اطلاعات بیشتر »
راهنمای ماژول سفارش خرید در ویتایگر سفارش خرید یک سند قانونی است که جهت خرید محصول یا خدمات به فروشنده داده می شود و به شما این امکان را می دهد اطلاعات بیشتر »
راهنمای ماژول های پیش فاکتورها و فاکتورها در ویتایگر فیلم راهنمای فاکتور و پیش فاکتور در ویتایگر پیش فاکتور پیش فاکتور در واقع همان کاغذ یا برگه ای است که فروشنده آن را به اطلاعات بیشتر »
راهنمای استفاده از ماژول گردش مالی به کمک این ماژول می توانید اسناد در یافتی و پرداختی را در ماژول های انبار ( سفارش خرید، سفارش فروش، فاکتور، و پیش فاکتور) اطلاعات بیشتر »