پیش فاکتور

[aparat id="iXJrB" width="700"] پیش فاکتور یک بیانیۀ رسمی است که در پاسخ به استعلام قیمت خریدار، از سوی فروشنده برای وی صادر میشود که شامل لیستی تفصیلی از موارد ذیل می باشد: محصولات، خدمات، قیمتها، مالیات، تاریخ ها، طرفهای درگیر، اطلاعات آدرسها، اصطلاحات، تخفیفات و … ساخت پیش فاکتور بطور شخصی شما به آسانی...

ساخت سوالات متداول از تیکتهای حل شده

FAQ سوالات متداول چیست؟ چگونه به شکل دستی سوالات متداول بسازم؟ چگونه یک تیکت مشکل را به یک سوالات متداول تبدیل کنم؟ چگونه رکوردهای سوالات متداول را مدیریت کنم؟ سوالات متداول چیست؟ سوالات متداول مانند گنجینه ای است از تمامی سؤالاتی که اغلب توسط مشتریان شما و اعضای داخلی تیم پرسیده می شود. قطعا...

کاربران

کاربران درواقع کارمندان سازمان شما می باشند که می توانند وارد حساب کاربری ویتایگر خود شوند، به اطلاعات دسترسی داشته و وظایف خود را طبق دسترسی ها و مجوز هایی که برای آن ها تعیین شده، انجام دهند. در ویتایگر کاربران مدیریت قادر به ساخت حساب کاربری می باشند. مدیریت ارتباطات با مشتری ویتایگر...

نقش ها

شما می توانید سلسله مراتب گسترده سازمان خود را به کمک نقش های ویتایگر شبیه سازی نمایید. همچنین می توانید نام گذاری های یکسانی مانند مدیر فروش، مسئول پشتیبانی و غیره تعیین کنید. موقعیت کاربر مشخص کننده این امر است که او می تواند به کدامین اطلاعات ثبت شده دسترسی داشته باشد. توجه: هنگامی...

قوانین به اشتراک گذاری

قوانین به اشتراک گذاری به منظور پیکربندی داده های قوانین مشترک برای تمامی کاربران در سلسله مراتب نقش ها مورد استفاده قرار می گیرد. در پارس ویتایگر حالت پیش فرض دسترسی به اطلاعات ثبت شده در حالت عمومی تنظیم شده است که هرکسی بتواند تمامی اطلاعات ثبتی را ببیند. هنگامی که “قوانین مشترک” به...

ویرایش فیلدها

ویرایشگر صفحه بندی و فیلدها مدیریت ارتباطات با مشتری پارس ویتایگر مجموعه ای از فیلد های پیش فرض ارائه می کند. ابزار ویرایشگر صفحه بندی و فیلدها شما را قادر به ساخت فیلدهای سفارشی، تنظیم مجدد فیلدها، ویرایش ویژگی فیلدها و جابه جایی فیلدها در داخل یا میان بلوک ها می سازد. فیلدی که...