راهنمای ماژول راند رابین در ویتایگر از آنجایی که ارجاعات رکورد های ایجاد شده به کاربران مرتبط با آن ها در نرم افزار سی آر ام ویتایگر به صورت دستی، امری اطلاعات بیشتر »
راهنمای استفاده از ماژول تیکت ها در ویتایگر + آموزش ثبت تیکت فیلم آموزشی قسمت تیکت ها در ویتایگر تیکت چیست؟ با گسترش کسب و کار ها و بالا رفتن تعداد مشتریان، ارتباط مستقیم مشتریان و شرکت اطلاعات بیشتر »
ساخت سوالات متداول از تیکتهای حل شده FAQ سوالات متداول چیست؟ چگونه به شکل دستی سوالات متداول بسازم؟ چگونه یک تیکت مشکل را به یک سوالات متداول تبدیل کنم؟ چگونه رکوردهای سوالات اطلاعات بیشتر »
پیگیری قرارداد ارائه سرویس (اختیاری) قراردادهای سرویس قرارداد ارائه سرویس چیست؟ چگونه به شکل دستی قرارداد ارائه سرویس بسازم؟ چگونه فوراً قرارداد ارائه سرویس بسازم؟ فیلدها در قرارداد ارائه سرویس اطلاعات بیشتر »