راهنمای تقویم (رویدادها و وظایف) در محیطهای کاری امروزی، رعایت نظم و دقت در انجام وظایف، امری ضروری برای دستیابی به اهداف سازمانی و جلب رضایت مشتریان است. مدیران انتظار اطلاعات بیشتر »
راهنمای استفاده از اپلیکیشن موبایل نرم افزار CRM پارس ویتایگر با افزایش رقابت در دنیای کسب و کار، بیزنس های بیشتری به استفاده از نرم افزار CRM روی آورده اند. در نتیجه، تعداد کاربرانی که اطلاعات بیشتر »
راهنمای ایجاد گزارشات در ویتایگر به منظور بررسی عملکرد دپارتمان های مختلف در یک سازمان، مسئولین بخش مربوطه مستلزم ارائه گزارشات از داده های گوناگون می باشند. توضیحات ارائهشده در اطلاعات بیشتر »
راهنمای ماژول چند انباری در ویتایگر افزونه چند انباری ابزاری عالی است برای مدیریت چندین انبار در سیستم CRM. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا به نوعی اطلاعات بیشتر »
راهنمای ماژول سفارش خرید در ویتایگر سفارش خرید یک سند قانونی است که جهت خرید محصول یا خدمات به فروشنده داده می شود و به شما این امکان را می دهد اطلاعات بیشتر »
راهنمای ماژول راند رابین در ویتایگر از آنجایی که ارجاعات رکورد های ایجاد شده به کاربران مرتبط با آن ها در نرم افزار سی آر ام ویتایگر به صورت دستی، امری اطلاعات بیشتر »