راهنمای مخاطبین و سازمانها در نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ویتایگر، سازمان و مخاطب دو مفهوم مجزا اما مرتبط با یکدیگر هستند که درک دقیق تفاوت آنها برای اطلاعات بیشتر »
راهنمای ماژول راند رابین در ویتایگر از آنجایی که ارجاعات رکورد های ایجاد شده به کاربران مرتبط با آن ها در نرم افزار سی آر ام ویتایگر به صورت دستی، امری اطلاعات بیشتر »
راهنمای تنظیمات سرور ارسالی ایمیل در ویتایگر ماژول سرور ارسالی از پروتکل IMAP پشتیبانی کرده و ارسال ایمیل به مشتریان، سرنخ ها، و کاربران داخل مجموعه از طریق CRM پارس ویتایگر را ممکن اطلاعات بیشتر »
راهنمای استفاده از ماژول تیکت ها در ویتایگر + آموزش ثبت تیکت فیلم آموزشی قسمت تیکت ها در ویتایگر تیکت چیست؟ با گسترش کسب و کار ها و بالا رفتن تعداد مشتریان، ارتباط مستقیم مشتریان و شرکت اطلاعات بیشتر »
ساخت سوالات متداول از تیکتهای حل شده FAQ سوالات متداول چیست؟ چگونه به شکل دستی سوالات متداول بسازم؟ چگونه یک تیکت مشکل را به یک سوالات متداول تبدیل کنم؟ چگونه رکوردهای سوالات اطلاعات بیشتر »
پیگیری قرارداد ارائه سرویس (اختیاری) قراردادهای سرویس قرارداد ارائه سرویس چیست؟ چگونه به شکل دستی قرارداد ارائه سرویس بسازم؟ چگونه فوراً قرارداد ارائه سرویس بسازم؟ فیلدها در قرارداد ارائه سرویس اطلاعات بیشتر »